Монетизація субсидій: з чим доведеться зіткнутися пенсіонеру в “Ощадбанку”

637
Монетизація субсидій: з чим доведеться зіткнутися пенсіонеру в "Ощадбанку" - today.ua

Як виявилося на практиці, при оформленні отримання субсидій готівкою в “Ощадбанку”, деякі категорії громадян можуть зіткнутися з проблемами. Про це у своєму Фейсбук написав чоловік з обмеженими можливостями, сумчанин Максим Лапін, який отримує пенсійні виплати в іншій державній фінансовій установі – Приватбанку.

Оскільки субсидію монетизують тільки через “Ощадбанк”, для цього пенсіонер повинен записатися на прийом до консультанта, а потім з’явитися в банк у визначений час.

В банк же пенсіонер по інвалідності відправив свого батька, оскільки той має довіреність, завірену нотаріусом, що він “має право представляти інтереси свого сина в будь-яких банківських установах на території України”. Однак співробітники банку не прийняли “представника” і порекомендували інваліду з’явитися особисто для вирішення питань, що стосуються субсидії.

Тому сумчанину на інвалідному візку у супроводі батька довелося їхати в банк.

Як зазначив Максим Лапін, самостійно потрапити в будівлю банку – нереально, оскільки ганок перед вхідними дверима дуже вузький, а у тамбурі будівлі встановлені вузькі двостулкові двері, в які коляска не проїде.

“Щоб мені потрапити в будівлю, довелося одній людині притримувати відчиненими вхідні двері, іншому – інвалідну коляску, що стояла на краю ганку, щоб вона не зіскочила зі сходинок і я, не дай Бог, не став “шейником”. Ще двом людям довелося розбиратися з замками стулки, що була зачинена, щоб відкрити кляті двері й дати мені можливість в’їхати в банк. Ще один співробітник банку поспішно прибирав укладене товсте килимове покриття, яке заважало відкриттю стулки”, – зазначив клієнт “Ощадбанку”.

Крім того, батьку інваліда, який фіксував весь “процес”, дорікнули в несанкціонованій зйомці, хоча на дверях банку і всередині будівлі немає знаків “Відеозйомка заборонена”.

При відкритті банківської картки та “особистого кабінету” клієнт банку дізнався, що для здійснення платежів необхідно підключити сервіс “SMS-повідомлення”, вартість якого складає 7 грн.

Вже вдома пенсіонер вирішив активувати “Особистий кабінет” і створити шаблони платежів для комунальних послуг, але зіткнувся з безліччю незрозумілих моментів, для вирішення яких, йому, ймовірно, знову доведеться звертатися в офіс банку.

“Від такого банку, одним словом, хочеться втекти подалі, взявшись за голову. Що і робили, як мені довелося бачити, деякі відвідувачі”, – підбив підсумки відвідування новий клієнт фінансової установи.

В коментарях співробітник даного банку приніс вибачення чоловікові за ситуацію, що склалася, та можливі незручності, зазначивши, що за нотаріально завіреної довіреності у банку повинні були відкрити рахунок відвідувачу.

Також він пообіцяв допомогти клієнту з незрозумілими моментами при операціях в системі Ощад 24/7.

Нагадаємо, з 12 березня громадяни, яким адресну допомогу на погашення витрат з оплати житлово-комунальних послуг було призначено до 31 грудня минулого року, можуть отримати субсидії у грошовій формі. Субсидіанти, які не є пенсіонерами, зможуть отримати гроші з 12 числа кожного місяця. Для отримання готівки потрібен паспорт громадянина України та ідентифікаційний код.

загрузка...