Винен Schwacke: в Україні розгорається новий скандал навколо «євроблях»

Автор: Міхєєнко Наталія

Юрист "Авто Євро Сили" Іван Казачук ошелешив власників "євроблях" новиною. Він заявив, що використання каталогу Schwacke для оцінки вартості авто на єврономерах є незаконним. Адвокат власників "євроблях" підкреслює, що наказ ДФС № 689 від 11 вересня 2015 року, який дозволяє митникам використовувати каталог Schwacke та інші джерела, не пройшов обов'язкову державну реєстрацію в Міністерстві юстиції України.

Винен Schwacke: в Україні розгорається новий скандал навколо «євроблях» - today.ua

[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="84489,84490,84491,84492"]

У соцмережах різко відреагували.

[gallery td_select_gallery_slide="slide" ids="84494,84495,84496"]

Популярні зараз

В Україні очікується масштабне підвищення заробітних плат

У Мінекономіки спрогнозували зростання курсу долара до 50 гривень

Греція остаточно відмовила у передачі систем Patriot Україні: названо причину

Чоловіки “штурмують“ ТЦК після ухвалення закону про мобілізацію: усі не встигнуть оновити свої дані

Новий голова Державної митної служби України Максим Нефьодов заявив, що проблема «євроблях» в Україні викликана розходженням національного та європейського законодавства. За словами Нефьодова, різниця в тому, що в Україні обкладається податком не володіння автомобілем, а сам автомобіль, тоді як в Європі самі авто можуть бути дешевше, ніж володіння ними. Максим Нефьодов зізнався, що для того, щоб знищити корупцію на митниці і дозволити власникам самим прораховувати вартість “євроблях”, процес розмитнення автомобілів на іноземних номерах в Україні планують зробити максимально прозорим. Нефьодов також заявив, що зараз автомобілісти дізнаються про обсяг мита, яке вони мають заплатити, на самому кордоні, і звинуватив у цьому каталоги Schwacke.

«На кордоні є так звані засекречені каталоги Schwacke, за якими визначається ціна, і комусь пропускають (авто), комусь донараховують (мито), а комусь донараховують втричі», – підкреслив Максим Нефьодов.

В якості вирішення цієї проблеми, Нефьодов запропонував скласти єдину базу вартості розмитнення автомобілів на основі даних вже ввезених машинах. Створення подібної бази допоможе знизити корупцію на митницях, захистити автомобілістів і дозволити їм заздалегідь знати, скільки доведеться платити за розмитнення “євробляхи”.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

https://youtu.be/dBebdsjRWgc

Нагадаємо, президент України Володимир Зеленський підписав закон про відтермінування ще на 90 днів введення штрафів для власників “євроблях”.