Українці можуть поскаржитися на тарифи через новий мобільний додаток, - НКРЕКП

Автор: Міхєєнко Наталія

В Україні з'явився мобільний додаток "Енергетика онлайн", який розроблено Нацкомісією регулювання енергетики і комунальних послуг (НКРЕКП). За допомогою нового мобільного застосування можна перевірити, за яким тарифом обслуговується споживач, перевірити правильність нарахованих сум, а також є можливість подати скаргу на постачальника послуг і оцінити якість обслуговування.

Українці можуть поскаржитися на тарифи через новий мобільний додаток, - НКРЕКП - today.ua
Фото: oblgazeta.ru

Очікується, що дуже затребуваним у споживачів буде розділ "Енергосправка", де будуть наведені відповіді на найчастіші запитання до постачальника послуг: як перевірити якість газу, як встановити лічильник і який вибрати, хто повинен перевіряти показання лічильників.

У НКРЕКП пояснили, щоб поскаржитися на неправильно нараховані суми в платіжках, створений розділ "Перевірити платіжку і подати скаргу". Важливо знати, що тільки зареєстрований користувач може перевірити коректність нарахованої суми і оперативно вказати на помилку.

Якщо ж претензії стосуються наданих послуг неналежної якості, то слід вибрати розділ "Подати заяву на компенсацію". Скаргу можна відправити як на компанії газової сфери, так і на постачальників електроенергії. А поскаржитися на посадових осіб пропонується через розділ "Повідомити про зловживання".

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

У НКРЕКП підготували спеціальне відео з інструкцією по користуванню сервісом.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, в березні НКРЕКП перевірить облгази, які "малювали" споживачам зайві цифри в платіжках.