Ще кілька років тому українські водії вважали імпортне паливо еталоном якості. Але зараз в Україні діють такі ж стандарти якості бензину і дизеля, як і в Європі. Нові випробування палива Інститутом споживчих експертиз показали несподівані результати...
Для тестів взяли зразки бензинів А-95 і А-92 двох українських підприємств - Кременчуцького НПЗ (Energy) і Шебелинського ГПЗ (Shebel). Також взяли зразки аналогічних бензинів іноземних підприємств - Мозирського НПЗ (Білорусь) та ORLEN Lietuva (Литва).
Для тестування на стенді використовували Renault Logan. У всіх зразках бензину заміряли максимальний крутний момент, потужність і економічність.
Максимальний крутний момент серед зразків А-95 у українського палива Shebel (104 Нм), а серед зразків А-92 – у литовського ORLEN (103 Нм).
Популярні зараз
Зеленський пояснив, чому мобілізація стосуватиметься насамперед молодих чоловіків
Коли закінчиться війна в Україні: прогноз російського математика
Кейт Міддлтон показала рідкісне фото молодшого сина у день його народження
Український Shebel виявився першим і по потужності серед зразків А-95. Він розділив перше місце з паливом Mozyr. Тільки в бензині А-95 українське паливо показало потужність мотора трохи гірше, ніж закордонне.
У місті витрата палива серед зразків бензину А-92 найменша у білоруського Mozyr (6,9 л на 100 км), у українського Shebel і литовського ORLEN (6,8 л на 100 км).
У місті витрата палива серед зразків А-95 найменша у Mozyr (6,6 л на 100 км) і в українського Shebel (6,7 л на 100 км).
У заміському циклі українське паливо Shebel А-95 і А-92 зайняло друге місце по витраті (4,9 л і 5,2 л відповідно), пропустивши вперед тільки литовське паливо ORLEN (4,8 л і 5,1 л відповідно).
На 100 літрах Shebel А-95 можна проїхати 2040 км, як і на білоруському аналогічному паливі. На 100 літрах Shebel А-92 можна проїхати 1922 км, що менше, ніж на литовському паливі, але більше, ніж на білоруському.
Як бачите, український бензин цілком відповідає зарубіжному, а іноді навіть краще за нього.