Скандал в аеропорту “Бориспіль”: пасажири заблокували термінал через затримку рейсу

3087
Скандал в аеропорту "Бориспіль": пасажири заблокували термінал через затримку рейсу - today.ua

У вівторок, 18 червня, в міжнародному аеропорту “Бориспіль” пасажири рейсу YE1215 сполученням Київ — Батумі заблокували вхід в термінал F, протестуючи проти багаторазового переносу вильоту. Спочатку рейс авіакомпанії YanAir Airlines був перенесений з 8:00 до 13:00. Після цього час відправлення почали змінювати кожні півгодини. Обурені пасажири залишали свої гнівні коментарі в соціальних мережах і писали скарги керівництву авіакомпанії.

“Зараз вже закінчується дев’ятий час мого перебування в аеропорту Бориспіль. За попередньою інформацією, авіаперевізник все-таки зможе зробити рейс в 23:00. Але це не точно. Насправді мені не цікаво, у кого і чому забрали ліцензію, чому не видають сертифікат, чому екіпаж не може зібратися і чому представник YanAir нічого пояснити не може. Я просто хочу отримати те, на що я розраховувала і за що заплатила”, – написала одна з пасажирок рейсу на своїй сторінці в Facebook.

“А комуналку за що платити?”: ПриватБанк нахабно привласнив гроші клієнта
ПриватБанк вляпався у черговий гучний скандал. На порталі Мінфіну в розділі «Відгуки» зафіксована чергова скарга клієнта Приват24. Незадоволений клієнт...

У зв’язку з інцидентом пасажири заблокували термінал F, через що у нього не могли потрапити близько 100 осіб.

У результаті, реєстрація на цей рейс почалася після 22:00. Виліт був запланований на 00:00.

Представник аеропорту зазначив, що “все відбувалося як завжди” у разі затримки рейсів.

«Звичайно реакція пасажирів була відповідною, вони спробували з’ясувати причини (затримки — ред.)», — резюмував він.

На сторінці YanAir в Facebook в останні дні постійно з’являються повідомлення про перенесення рейсів. Це пов’язано з тим, що Державіаслужба провела комплексну інспекційну перевірку компанії і виявила ряд зауважень. З 7 червня набуло чинності рішення про припинення сертифіката експлуатанта авіакомпанії YanAir.

Раніше повідомлялося, що суд призупинив ліцензію авіакомпанії SkyUp Airlines на перевезення пасажирів. Причиною цього стало системне невиконання зобов’язань перед клієнтами, затримки рейсів і відсутність контролю за виконанням норм авіаційної безпеки.

В Україні запустять послугу е-пенсія: що потрібно знати
Кабінет міністрів прийняв постанову, згідно з якою в Україні вводиться електронна послуга е-пенсія. Відзначається, що в Україні послуги з пенсійного забезпечення переведуть в онлайн. У...
“А комуналку за що платити?”: ПриватБанк нахабно привласнив гроші клієнта
ПриватБанк вляпався у черговий гучний скандал. На порталі Мінфіну в розділі «Відгуки» зафіксована чергова скарга клієнта Приват24. Незадоволений клієнт повідомив, що ПриватБанк присвоїв його гроші....
Загиблому Кузьмі Скрябіну через чотири роки після смерті виписали штраф у податковій
Державна фіскальна служба України надіслала на адресу загиблого в автокатастрофі чотири з половиною роки тому співака Андрія Кузьменка (Кузьми Скрябіна) рахунок на 1,6 тис. грн. Про це...
Куницький не може бути депутатом з подвійним громадянством, – Зеленський
Президент України Володимир Зеленський заявив, що кандидат у депутати від “Слуги народу” Олександр Куницький, який днями виграв суд проти ЦВК, не має права брати участь...
“Всі партнери були проти”: Зеленський вперше зізнався, чому вирішив подзвонити Путіну
Президент України Володимир Зеленський вперше зізнався, чому, незважаючи на всі поради міжнародних партнерів, все-таки ініціював телефонні переговори з президентом РФ Володимиром Путіним. Зеленський заявив, воліє...
“Ми шкодуємо”: ПриватБанк нахабно нарахував кредитний ліміт у розмірі 50 тисяч
ПриватБанк вляпався у черговий гучний скандал. На сайті Мінфіну в розділі “Відгуки” з’явилася нова скарга клієнта Приват24. Чоловік повідомив, що йому без згоди нарахували кредитний...