Скандал в аеропорту “Бориспіль”: пасажири заблокували термінал через затримку рейсу

3090
Скандал в аеропорту "Бориспіль": пасажири заблокували термінал через затримку рейсу - today.ua
Loading...

У вівторок, 18 червня, в міжнародному аеропорту “Бориспіль” пасажири рейсу YE1215 сполученням Київ — Батумі заблокували вхід в термінал F, протестуючи проти багаторазового переносу вильоту. Спочатку рейс авіакомпанії YanAir Airlines був перенесений з 8:00 до 13:00. Після цього час відправлення почали змінювати кожні півгодини. Обурені пасажири залишали свої гнівні коментарі в соціальних мережах і писали скарги керівництву авіакомпанії.

“Зараз вже закінчується дев’ятий час мого перебування в аеропорту Бориспіль. За попередньою інформацією, авіаперевізник все-таки зможе зробити рейс в 23:00. Але це не точно. Насправді мені не цікаво, у кого і чому забрали ліцензію, чому не видають сертифікат, чому екіпаж не може зібратися і чому представник YanAir нічого пояснити не може. Я просто хочу отримати те, на що я розраховувала і за що заплатила”, – написала одна з пасажирок рейсу на своїй сторінці в Facebook.

У зв’язку з інцидентом пасажири заблокували термінал F, через що у нього не могли потрапити близько 100 осіб.

У результаті, реєстрація на цей рейс почалася після 22:00. Виліт був запланований на 00:00.

Представник аеропорту зазначив, що “все відбувалося як завжди” у разі затримки рейсів.

"Звичайно реакція пасажирів була відповідною, вони спробували з’ясувати причини (затримки — ред.)", — резюмував він.

На сторінці YanAir в Facebook в останні дні постійно з’являються повідомлення про перенесення рейсів. Це пов’язано з тим, що Державіаслужба провела комплексну інспекційну перевірку компанії і виявила ряд зауважень. З 7 червня набуло чинності рішення про припинення сертифіката експлуатанта авіакомпанії YanAir.

Раніше повідомлялося, що суд призупинив ліцензію авіакомпанії SkyUp Airlines на перевезення пасажирів. Причиною цього стало системне невиконання зобов’язань перед клієнтами, затримки рейсів і відсутність контролю за виконанням норм авіаційної безпеки.

ПриватБанк ошукує клієнтів через банкомати
ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта на роботу банкомату фінустанови, який через несправність відмовився видавати йому повну суму грошей. За його словами, при спробі зняти з...
Перший сніг і заморозки: синоптики попередили про зміну погоди
Вже у найближчі дні, слідом за теплими вихідними, у деяких регіонах України розпочнуться нічні заморозки, а перший сніг очікується вже в середині листопада. Такий прогноз...
Українцям нагадують про перехід на зимовий час: коли переводити стрілки годинника
Вже наступної неділі, 27 жовтня, в Україні відбудеться перехід на зимовий час. Стрілки годинника буде переведено на годину назад – відтак, ми будемо довше спати....
У Пенсійному фонді розповіли, в кого з українців можуть виникнути найбільші труднощі з виплатами
Зараз найбільше проблем з пенсією виникає зовсім не у пенсіонерів, а у людей передпенсійного віку – у тих, хто за віком уже не встигають заробити...