ПриватБанк потрапив у скандал після відмови клієнту повернути грошові кошти через сервіс інтернет-банкінгу Приват24. Про інцидент повідомив потерпілий, який вже три місяці чекає на повернення грошей.
Клієнт Олександр Княгницький повідомив ПриватБанку, що оплатив через Приват24 вартість авто-страховки (паперового полісу), але пізніше виявилося, що дана страхова компанія не страхує юридичних осіб. Протягом трьох місяців чоловік чекав на повернення коштів, але цього не сталося.
У свою чергу, представник Приватбанку вибачився перед клієнтом і запевнив, що його проблему розглянуть в індивідуальному порядку.
Популярні зараз
В Україні очікується масштабне підвищення заробітних плат
У Мінекономіки спрогнозували зростання курсу долара до 50 гривень
Що чекає на українців, які не оновили дані в ТЦК: роз'яснення адвоката
Греція остаточно відмовила у передачі систем Patriot Україні: названо причину
Раніше ПриватБанк у відповідь на звернення свого клієнта, попередив про те, що якщо стався переказ грошей не на той номер карти, то ПриватБанк гроші вже не поверне.
Також повідомлялося, що у разі помилкового подвійного списання коштів з картки процедура повернення грошей займе від 45 до 120 днів.
Нагадаємо, ПриватБанк запустив сервіс безкоштовних грошових переказів в Україну.