ПриватБанк не видає клієнтам гроші: що потрібно знати

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта Приват24, який не може отримати свій грошовий переказ з Білорусії. При переказі коштів через Western Union на карту ПриватБанку кошти кудись зникли, і до одержувача так і не дійшли. Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".

ПриватБанк не видає клієнтам гроші: що потрібно знати - today.ua

"Перебуваю в Білорусі, відправила собі переказ в ПриватБанк з метою отримати його в Приват24 і там же покласти на депозит. Підсумок: я не можу його отримати онлайн, виявляється є якісь міфічні ліміти у ВестернЮніон на отримання переказів онлайн, і про них ніде нічого не написано, ні на сайті Привату ні на сайті Вестерн Юніон. При дзвінку в техпідтримку ВестерЮніон в Білорусі вони дуже здивувалися почутому і запевнили що у них немає ніяких лімітів", - написав клієнт Приват24.

ПриватБанк не видає клієнтам гроші: що потрібно знати

Клієнт звернувся в техпідтримку Western Union в Білорусії, де почутому здивувалися і запевнили, що у них немає ніяких лімітів на переказ коштів. Таким чином, гроші повинні були пройти.

Популярні зараз

В Україні очікується масштабне підвищення заробітних плат

У Мінекономіки спрогнозували зростання курсу долара до 50 гривень

Верховна Рада знайшла додаткові підстави для припинення виплати пенсій

Греція остаточно відмовила у передачі систем Patriot Україні: названо причину

У службі підтримки ПриватБанку клієнту пообіцяли розібратися з ситуацією.

"Дозвольте, будь ласка, нам докладно розглянути Ваш випадок і розібратися в ситуації. Для уточнення інформації ми звернулись до Вас в особистому повідомленні", - відповіли у ПриватБанку.

ПриватБанк не видає клієнтам гроші: що потрібно знати

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, у ПриватБанку роз'яснили, які фактори враховуються при наданні або зміні кредитного ліміту клієнтам.

Раніше ПриватБанк звинуватили в знятті грошей з картки клієнта без підтвердження її власника.