Київстар звернувся до своїх абонентів

Автор: Оксана Житнюк

Київстар, один з найпопулярніших мобільних операторів, пропонує абонентам нову послугу. Про це йдеться на офіційному сайті Київстару.

Київстар звернувся до своїх абонентів - today.ua

Так, вже з 18 лютого 2020 року абонентам передплаченої форми обслуговування буде доступна нова можливість.

Якщо через нестачу коштів на рахунку для оплати послуг на місяць або 4 тижні вам було нараховано денний пакет, ви зможете в той самий день одразу після поповнення рахунку самостійно замовити повний пакет послуг, а не чекати наступного дня.

Це можна зробити одним із наступних способів:

Популярні зараз

В Україні громадян позбавлятимуть права на житло за спрощеною процедурою

Країни НАТО зможуть збивати російські ракети над Україною зі своєї території

Тариф на воду підвищать з 1 травня у двох містах України

В Україні очікуються звільнення та підвищення зарплат, — Нацбанк

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:
  • набравши номер 477*202;
  • у системі самообслуговування "Мій Київстар";
  • у контакт-центрі або у співробітника фірмового магазину Київстар.

"Зверніть увагу, що замовлення буде доступне тільки у випадку, коли не відбулась планова оплата, та не буде працювати, якщо закінчилися хвилини та/або мегабайти за тарифом", - йдеться в повідомленні на сайті Київстару.

Раніше повідомлялось, що Київстар обмінює старі телефони на нові. Так, ті, хто не має часу займатися продажем свого телефону самостійно і шукати покупців, тепер можуть звернутися в один з магазинів Київстар, де співробітники компанії проведуть безкоштовну діагностику старого телефону і оцінять його вартість.