Мабуть, чи не кожному відомо, що нормою споживання води є 2 літри на день. Однак насправді це правило є лише поширеним міфом. Воно не має жодних наукових підтверджень. Наразі вчені відповіли, скільки ж людина має щодобово споживати води.
Науковці з Університет Вісконсин-Медісон провели масштабне дослідження. Його учасниками стали більш ніж 5600 осіб, які проживають у 26 країнах. Ба більше, учасники належать до різних вікових категорій — від немовлят до людей віком 96 років. Під час дослідження науковці застосували так званий метод “маркованої води”. Він передбачає додавання до води спеціальних стабільних ізотопів. Це дає змогу відстежити поведінку води в організмі. Результати дослідження опублікувало видання Science.
За словами співавтора наукової роботи, професора Дейл Шоллер, правило "восьми склянок" не має жодних наукових підтверджень.
"Наука ніколи не підтримувала це правило, адже воно плутає загальний обіг води в організмі з водою лише з напоїв", — пояснив він.
Відповідно до результатів дослідження, щодобовий необхідний для організму об’єм води залежить від цілого ряду факторів. Передусім йдеться про вік, стать, масу тіла, фізичну активність людини та клімат, у якому вона проживає.
Залежно від перелічених факторів переважно люди споживають від 1 до 6 літрів води на день. Трапляються й випадки, коли споживання досягає 10 літрів води.
Науковці додають, що насправді суттєвий об’єм води в організм потрапляє разом з їжею. Особливо якщо йдеться про споживання фруктів або овочів. Проте поширені правила не враховують цього.
- Жахливий удар росіян по зупинці в Запоріжжі: є загиблі, серед поранених - діти (фото, відео)
- Поразка Росії може стати новим викликом для ЄС: чому Європа боїться завершення війни в Україні — The Telegraph
- Капітуляція чи шлях до дипломатії з агресором: Зеленський заявив про готовність заморозити лінію фронту
Отож дослідники не радять дотримуватись тих чи інших рекомендацій щодо вживання води. Натомість, за словами науковців, кожна людина має самостійно дослуховуватись до сигналів власного організму, таких як відчуття спраги, рівень енергії та навіть колір сечі.
Нагадаємо, експерти розповіли, що станеться з організмом, якщо постійно вживати хліб.