“Це банк або Лото-Забава?“: ПриватБанк звинуватили в привласненні грошей клієнтів

Автор: Оксана Житнюк

ПриватБанк знову розлютив своїх клієнтів через проблеми із зарахуванням грошей на рахунок. Відповідний відгук про ПриватБанк з'явився на сайті Мінфіну.

“Це банк або Лото-Забава?“: ПриватБанк звинуватили в привласненні грошей клієнтів - today.ua

Так, клієнтка поскаржилась, що через переповнення терміналу їй на карту не нарахувались гроші, внесені нею готівкою.

"Приват відзначився в черговий раз. Поповнювала карту в терміналі ПриватБанку. На останній купюрі (100 грн) з'явилося повідомлення, що термінал переповнений. Гроші на рахунок не зайшли. Подзвонила оператору не відходячи от терміналу, мені сказали, що взяли заявку на зарахування 100 грн, і на рахунок протягом 14(!) днів вони будуть зараховані. Через день прийшло смс, що у проханні відмовляється! Подзвонила оператору, виявилося, що оператор нічим допомогти не може, а рішення приймається автоматично (це банк або "Лото Забава"? За принципом пощастило-не пощастило працює?). 100 грн ніби як не велика сума, але чому я повинна дарувати ці гроші банку?" - обурилась клієнтка.

У відповідь на це в ПриватБанку пообіцяли "детальніше розібратись в ситуації".

Популярні зараз

Названо тарифи на газ з 1 травня: інформація від усіх постачальників

У Нафтогазі зробили заяву з приводу масштабної аварії на газопроводі: що буде з постачанням газу

Українці зможуть повернути частину грошей, витрачених на оплату комунальних послуг

Україна збила бомбардувальник Ту-22М3 за допомогою унікальної української розробки

"Добрий день! Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації детальніше", - відповів представник ПриватБанку.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

“Це банк або Лото-Забава?“: ПриватБанк звинуватили в привласненні грошей клієнтів

Раніше повідомлялось, що ПриватБанк стягує у громадян гроші за погашені кредити.