Як ПриватБанк нав'язує кредити своїм клієнтам

Автор: Оксана Житнюк

ПриватБанк потрапив у черговий скандал через надання клієнту небажаного кредиту. При цьому представники ПриватБанку відреагували на скаргу клієнта, зазначивши, що вони "дуже засмучені".

Як ПриватБанк нав'язує кредити своїм клієнтам - today.ua

Так, на сайті Мінфіну клієнтка Ірина поскаржилась, що ПриватБанк без її відома нарахував на картку кредитні кошти.

"Коли я отримувала карту в Приваті, мені пропонували відкрити кредитний рахунок. Їм не обов'язково користуватися, але на необхідний випадок він буде як підстраховка. Так мені пояснювали довго, тому що я відмовлялася! Я довго відмовляла дівчині, але та вперто наполягала. Як мені здалося за підсумком, що я змогла відбитися, і там все-таки враховується думка клієнта, а не приймають рішення на свій розсуду! Але після отримання карти мені ще надходили дзвінки якийсь час, з тією ж пропозицією, що кредит не обов'язково брати, але він завжди може бути підстраховуванням. Мені довелося грубо відповісти, щоб мене почули. Але мабуть знову не допомогло. Дзвінки перестали надходити, минув час і тут вуаля! Виявляється, з мене знімаються гроші за якийсь кредит, який я не брала! Це карта зарплатна. Я чітко простежую поповнення цієї карти. Мені нараховувалися 4000 грн, які з мене зараз знімають", - розповіла Ірина.

Вона повідомила, що поспілкувалась з представницею ПриватБанку, розповіла, що перебуває за кордоном, і немає можливості під'їхати і розібратися. На це в ПриватБанку сказали, що клієнтці було надіслано скан договору, де описуються умови отримання кредиту.

Популярні зараз

В Україні очікується масштабне підвищення заробітних плат

Мінус 50% від пенсії: стало відомо, кому обмежать виплати

У Мінекономіки спрогнозували зростання курсу долара до 50 гривень

Що чекає на українців, які не оновили дані в ТЦК: роз'яснення адвоката

"Як виявляється, у нас банк сам вирішує, коли давати кредит. Примусово! І не важливо, що ти відмовилася", - обурилась клієнтка ПриватБанку.

У відповідь на цей відгук представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.

"Ми дуже засмучені тим, що у Вас склалося таке враження. Розмір кредитного ліміту на картці "Універсальній" може бути змінений банком в односторонньому порядку як в бік збільшення, так і в бік зменшення, на підставі аналізу кредитоспроможності клієнта" - заявили в ПриватБанку.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Як ПриватБанк нав'язує кредити своїм клієнтам

Нагадаємо, раніше ПриватБанк потрапив у новий скандал через те, що клієнт фінустанови при поповненні картки через термінал не зміг отримати усю сумму грошей.