Київстар переводить абонентів на дорогі тарифи без їх відома

Автор: Оксана Житнюк

Київстар, один з найпопулярніших українських мобільних операторів, без відома абонента вирішив перевести його на дорогий тариф. Про це розповів сам абонент, який назвався Олександром.

Київстар переводить абонентів на дорогі тарифи без їх відома - today.ua

"Доброго дня, меня звати Олександр, хочу поділитися наступним. На сьогоднішній день я є клієнтом компанії Київстар, користуючись послугою "Домашній інтернет" з тарифним планом "Вільний+", зіткнувся з такою ситуацією: зателефонувавши на гарячу лінію Київстар 0800 300 460 я абсолютно випадково дізнаюся, що мій тарифний план "Вільний+" чи то закривається, то чи оновлюється, і мене з 1.02.2020 переводять на більш дорогий "Безлім 100_2017", про що нібито мене сповістили за допомогою СМС", - повідомив Олександр.

Абонент Київстару наголосив, що жодних повідомлень від оператора ні в електронному, ні в паперовому, ні в голосовому вигляді не отримував, і ніякої згоди на перехід на інший тарифний план не давав.

"Вільний+" і "Безлім 100_2017" за своєю суттю ідентичні, різниця між ними полягає лише в їх вартості", - заявив абонент Київстару.

Популярні зараз

Обурені діями уряду словаки зібрали гроші на снаряди для ЗСУ

Київстар, Vodafone та lifecell подбали про дешеві тарифи для своїх абонентів: який обсяг послуг можна за ними отримати

Робота половини українських банків може зупинитися: у НБУ назвали причину

Держава призначила літнім українцям 900 гривень щомісячної доплати до пенсії

Він також зазначив, що на сайті оператора тарифні плани "Вільний+" і "Безлім 100_2017" вказані як архівні (тобто ті, які підключалися раніше), але є цілком дійсними.

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"На підставі всього викладеного, хочу заявити що Київстар порушує закон України "Про телекомунікації" та закон України "Про захист прав споживачів", так як не має права переводити абонентів на інший тарифний план без їхньої згоди, а процедура закриття, заміни тарифних планів повинна проходити в рамках чинного законодавства, - наголосив абонент Київстару.

Нагадаємо, раніше мобільний оператор Київстар попередив абонентів про телефонні махінації.