ПриватБанк викрили в обмані своїх клієнтів

3124
ПриватБанк викрили в обмані своїх клієнтів - today.ua
Loading...

ПриватБанк нав’язав своєму клієнтові послугу оформлення страховки, як обов’язкову умову отримання карти для виплат. Обдурений чоловік залишив відгук на сайті Мінфіну, розповівши про всі подробиці афери. За його словами, співробітниця банку з метою власної вигоди придумала шахрайську схему, але у підсумку втратила клієнта.

Після інциденту клієнт звернувся до іншого банку.

У відповіді на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про причини такої ситуації та можливі рішення.

“Прийміть, будь ласка, наші вибачення за якість обслуговування у відділенні банку. Описана Вами ситуація не залишиться без уваги наших фахівців. Оформлення страховки не є обов’язковою умовою при оформленні картки. Якісне обслуговування клієнтів є одним з наших пріоритетних завдань. Ми обов’язково проведемо серйозну розмову зі співробітником і навчимо інший персонал, щоб надалі ні Ви, ні інший клієнт не стикалися з подібними ситуаціями.”, – повідомили в ПриватБанку.

Нагадуємо, ПриватБанк відключив мобільний номер клієнта, який хотів здійснити платіж через додаток Приват24.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк заблокував картку українки, яка хотіла пожертвувати гроші на лікування хворої дитини. При спробі переказу коштів, банк зобов’язав клієнтку зв’язатися з оператором для підтвердження платежу, але навіть після цього її переказ не був підтверджений.

Перейменування “Сватів” виявилося гучною “качкою”
У ЗМІ з’явилася інформація про те, що серіал “Свати” збираються перейменувати. Нібито сьомий сезон популярного серіалу повинен вийти під новою назвою “Золовка”. Російський актор Федір...
По-літньому тепло: синоптики розповіли, якою буде погода в неділю
Ледь не самий теплий жовтень за 134 років видався цього року в Україні. Прогноз погоди на неділю, 20 жовтня, продовжує радувати українців. Заступник начальника відділу...
Як збільшити кредитний ліміт у ПриватБанк: розкрили хитрощі
ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта Приват24 на сайті Мінфіну про те, що банк не хоче підвищувати кредитний ліміт. Фінансова установа звернула увагу українців на те,...
Київстар збільшив швидкість мобільного інтернету: що потрібно знати абонентам
Один із найбільших українських мобільних операторів Київстар став лідером за швидкістю мобільного інтернету в Україні. Такі дані оприлюднила міжнародна компанія Ookla, яка проаналізувала майже 1,6...