ПриватБанк останнім часом став інструментом для фінансових махінацій за допомогою Приват24. Щоправда, у службі підтримки банку відзначили, що ПриватБанк не вчиняє протиправних дій щодо персональної та конфіденційної банківської інформації своїх клієнтів і просить бути пильними, надаючи свої дані невідомим особам.
На сайті Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася чергова скарга клієнта Приват24.
Фахівці служби техпідтримки Приватбанку у відповідь на скаргу клієнта повідомили про причини і про те, що необхідно робити в таких випадках.
Популярні зараз
У січні 2025 року цигарки подорожчають на 40 грн, - Железняк
Байден хоче, щоб Україна знизила мобілізаційний вік до 18 років, – AP
У ЗСУ з'явилися бронетранспортери Oncilla-Shturm
Ціни на яйця в Україні стабілізуються навесні 2025 року, – експерт
"Нам дуже шкода, що дана ситуація доставила Вам незручності.Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про рішення Вам повідомлять відразу, як тільки будуть результати. Дякуємо за розуміння.", - відповіли в Приватбанк.
Нагадуємо, зловмисники отримали доступ до системи Приват24 державного ПриватБанку, зламавши систему мобільного оператора “Мій Київстар”. Аферисти таким чином перевели з рахунку клієнта 2500 гривень.
Раніше ПриватБанк анонсував запуск оновленої версії мобільного банкінгу Приват24 вже до кінця літа 2019 року.
Також стало відомо, що з 10 травня по 10 серпня 2019 року українські заробітчани і туристи можуть переказувати кошти на картку ПриватБанку без комісій. Переказати гроші можна через сайт PayUkraine, або через мобільний додаток сервісу. Нові клієнти, які раніше не переводили кошти через сервіс, можуть скористатися промокодом PayUkraine. Крім того, серед нових клієнтів, які здійснять переклад до кінця акції, буде розігруватися смартфон Huawei і багато інших подарунків.