Київстар оскаржив рішення суду за скаргою про нав’язування послуг абонентам

213
Київстар оскаржив рішення суду за скаргою про нав'язування послуг абонентам - today.ua

Київстар, один з найбільших українських операторів мобільного зв’язку, оскаржив рішення суду за скаргою про нав’язування послуг абонентам. Про це повідомила прес-служба оператора мобільного зв’язку Kyivstar. 25 квітня 2019 року Today.ua опублікував новину про те, що Київстар програв суд проти Національної комісії з питань регулювання зв’язку та інформатизації щодо послуги ді-джингл, яку Kyivstar підключив абоненту без його згоди. Редакція Today.ua посилалася на квітневе рішення суду, який вирішив не задовольняти апеляцію Київстар по цій справі.

– Рішення стосується недоліків інформування та порядку згоди абонента Київстар і не містить висновків про те, що компанія нав’язує сервіси клієнтам, – повідомили у прес-службі Kyivstar. – Послуга ді-джингл надавалася клієнтам без сстягування плати – протягом 32 днів з моменту активації тарифного плану. Клієнти Київстар могли самостійно вибирати, користуватися послугою чи ні. По завершенні 32-денного періоду послуга автоматично відключається, ніяких коштів за надання цього сервісу з балансу клієнта Kyivstar не стягується.

Раніше Київстар спільної з компанією Terrasoft запустив партнерський проект для великого бізнесу. Абоненти Kyivstar, які підключені до «Віртуального мобільного АТС», можуть реєструвати та вести облік всіх дзвінків відразу в системі управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Також Kyivstar встановив базову станцію для мереж 5G.

загрузка...