Київстар оскаржив рішення суду за скаргою про нав'язування послуг абонентам

Автор: Міхєєнко Наталія

Київстар, один з найбільших українських операторів мобільного зв'язку, оскаржив рішення суду за скаргою про нав'язування послуг абонентам. Про це повідомила прес-служба оператора мобільного зв'язку Kyivstar. 25 квітня 2019 року Today.ua опублікував новину про те, що Київстар програв суд проти Національної комісії з питань регулювання зв'язку та інформатизації щодо послуги ді-джингл, яку Kyivstar підключив абоненту без його згоди. Редакція Today.ua посилалася на квітневе рішення суду, який вирішив не задовольняти апеляцію Київстар по цій справі.

Київстар оскаржив рішення суду за скаргою про нав'язування послуг абонентам - today.ua
Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

- Рішення стосується недоліків інформування та порядку згоди абонента Київстар і не містить висновків про те, що компанія нав'язує сервіси клієнтам, - повідомили у прес-службі Kyivstar. - Послуга ді-джингл надавалася клієнтам без сстягування плати - протягом 32 днів з моменту активації тарифного плану. Клієнти Київстар могли самостійно вибирати, користуватися послугою чи ні. По завершенні 32-денного періоду послуга автоматично відключається, ніяких коштів за надання цього сервісу з балансу клієнта Kyivstar не стягується.

Раніше Київстар спільної з компанією Terrasoft запустив партнерський проект для великого бізнесу. Абоненти Kyivstar, які підключені до «Віртуального мобільного АТС», можуть реєструвати та вести облік всіх дзвінків відразу в системі управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM). Також Kyivstar встановив базову станцію для мереж 5G.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Головне