ПриватБанк став фігурантом чергового гучного скандалу. На порталі Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася чергова скарга клієнта Приват24. Обурений клієнт звернувся за допомогою, зателефонувавши на гарячу лінію ПриватБанку.
Фахівці служби техпідтримки ПриватБанку у відповідь на відгук клієнта повідомили про причини і про те, що необхідно робити в таких випадках.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадуємо, зловмисники отримали доступ до системи Приват24 державного ПриватБанку, зламавши систему мобільного оператора “Мій Київстар”. Аферисти таким чином перевели з рахунку клієнта 2500 гривень.
Раніше банк анонсував запуск оновленої версії мобільного банкінгу Приват24 вже до кінця літа 2019 року.
Також стало відомо, що з 10 травня по 10 серпня 2019 року українські заробітчани і туристи можуть переказувати кошти на картку ПриватБанку без комісій. Переказати гроші можна через сайт PayUkraine, або через мобільний додаток сервісу. Нові клієнти, які раніше не переводили кошти через сервіс, можуть скористатися промокодом PayUkraine. Крім того, серед нових клієнтів, які здійснять переклад до кінця акції, буде розігруватися смартфон Huawei і багато інших подарунків.