Перший сніг: що потрібно знати, щоб не потрапити в ДТП

Автор: Грудзинська Олена

Випадання першого снігу - прямий сигнал згадати правила безпечного водіння, яких чимало. І головне, щоб убезпечити себе від трагедії ДТП, важливо терміново поставити зимову гуму, якщо ви раптом все ще їздите на літній.

Перший сніг: що потрібно знати, щоб не потрапити в ДТП - today.ua

Автомобілісти знають, як важливо адаптувати до зимового сезону стиль водіння: найменша помилка може коштувати ДТП, наслідки якого передбачити, на жаль, ніхто не може.

Влітку водії могли в принципі дозволити собі злегка "поганяти": різко стартувати з місця, проїжджати на швидкості перехрестя, жваво маневрувати між рядам, обганяти «тихоходи», виїжджаючи на зустрічну смугу. Взимку будь-яка з цих дій може призвести до ДТП зі смертельними наслідками.

Дії водія за кермом повинні бути спрямовані в першу чергу на прогнозування потенційно небезпечних ситуацій і попередження втрати керованості автомобілем.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Наприклад, що стосується швидкості та дистанції, їх потрібно вибирати, природно, з урахуванням того, що гальмівний шлях виріс, як мінімум на третину. Причому у всіх автомобілів.

Крім того, потрібно бути психологічно готовим до того, що в будь-який момент машину може почати крутити на різну кількість градусів і при виникненні заносу треба знати, що робити, щоб унеможливити ДТП.

Увага на кермо

Поради з водіння не працюють в тому випадку, якщо в автошколі не закріпили вірні навички роботи з кермом. Перш за все, потрібно звернути увагу на посадку: спина повинна щільно прилягати до спинки сидіння, кисті перебувати у верхньому секторі кермового колеса, руки трохи зігнуті в ліктях. Тепер спробуйте вивісити передні колеса (наприклад, за допомогою двох домкратів) і перевірити, з якою швидкістю у вас виходить зробити 5 циклів руління від упору до упору. Автоспортсменам достатньо 8-9 секунд. Адекватним часом, щоб вийти із замету, є результат в 13-14 секунд. Якщо більше, краще тренуватися. Дві, дві з половиною години для закріплення навички цілком достатньо. Це допоможе захиститися від можливих ДТП.

Увага на гальма

В основі безпечного водіння лежить грамотне гальмування. Будь-яка помилка і тоді обертання, занос або перекидання автомобіля гарантовані. Необхідно усвідомлювати, що в момент, коли ви натиснули на педаль гальмів, передні колеса автомобіля перевантажуються, а задні, навпаки, недогружаються. Автомобіль, що називається, «клює носом».

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Якщо натиснути на педаль гальмів під час повороту, може виникнути занос задніх коліс (їх як би злегка відірве від землі) і машина втратить управління. Якщо влітку ця помилка була критична лише на високій швидкості, то на мокрій дорозі досить натиснути на гальма і при 30 км / год часто автомобіль "несе" при виїзді з-за повороту. Це прямий шлях до ДТП.

Типові помилки водіїв при їзді восени та взимку

  • Різкий старт і фініш
  • Їзда на заборонений сигнал світлофора
  • Різкі та нечіткі рухи при виїзді з двору або другорядної дороги
  • Вода замість "незамерзайки"
  • Неправильна відстань до «сусідів по дорозі»

Нагадаємо, з 2020 року в Україні мають намір посилити покарання за ДТП з пішоходами і велосипедистами. Відповідні законопроекти вже розроблені поліцією.

Головне