ПриватБанк двічі списав з рахунку клієнта кошти за покупку в інтернет-магазині через Приват24. При цьому, гроші зняли без підтвердження, і при недостатньому балансі. При зверненні до банку клієнтові запропонували відмовитися від покупок в інтернет-магазині і заблокувати картку, при цьому вимагаючи погасити борг, який на нього повісили. Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
"Розмови з операторами ні до чого не привели: один запропонував відмовитися від покупок в інтернет-магазині і заблокувати картку, другий — погасити мінус по карті, щоб баланс був нульовим. Ніхто з них не погодився оформити заявку на повернення грошей або якось вирішити цю проблему", - розповів клієнт Приват24.
Клієнт не розуміє, як банк міг повторно списати з його рахунку ту саму суму без підтвердження, якщо грошей на рахунку не було достатньо.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У службі підтримки ПриватБанку пояснили, що на поточний момент сума зарезервована на карті і чекає підтвердження від списання торгової точки. Це може зайняти до 10 днів. Якщо ж у цей строк в банк не надійде запит на списання платежу, то він буде повернутий на доступний баланс картки клієнта.
Нагадаємо, ПриватБанк спільно з компанією Ria Money Transfer запустили новий сервіс валютних переказів.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк звинуватили в незаконному списанні коштів з кредитної картки клієнта.