Клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що банк незаконно списав з його рахунку кошти, при цьому без попередження зменшивши кредитний ліміт. Співробітники банку списали інцидент на збій в системі Приват24, однак, обурений клієнт просить якнайшвидше розібратися у цій ситуації. Відповідна скарга з'явилася на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".
"Вчора баланс на рахунку був позитивний, до 1000 гривень. Сьогодні раптово всі гроші зникли з рахунку, плюс картка пішла в мінус на 1888 гривень. В банку несуть якусь нісенітницю про збій в системі, глюки тощо. Кажуть, що поки гроші повернуться на рахунок, невідомо коли", - повідомив клієнт Приват24.
У службі підтримки банку клієнту пообіцяли розглянути цю ситуацію і допомогти з нею розібратися. Подібних ситуацій щодня виникає дуже багато. Інші клієнти, яким так само не пощастило, радять закривати карту, поки на неї не нарахували відсотки.
Популярні зараз
Названо тарифи на електроенергію та газ з 1 квітня
Українські банки масово блокують карти клієнтів: названо причини
Глава МЗС повідомив, коли F-16 з'являться в українському небі
Нагадаємо, ПриватБанк звинуватили в знятті грошей з картки клієнта без підтвердження її власника.
Раніше клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що при переказі коштів через Western Union на його картку гроші чомусь не дійшли.