ПриватБанк став фігурантом чергового гучного скандалу. На порталі Мінфіну в розділі «Відгуки» з'явилася чергова скарга клієнтки Приват24.
Клієнтка повідомила, що їй через термінал хотіли перерахувати кругленьку суму, але в якийсь момент транзакція несподівано припинилася і всі гроші зникли. Жінка одразу ж звернулася за допомогою до працівника найближчого відділення ПриватБанку, але той розвів руками і порадив клієнтці звертатися на гарячу лінію.
Стало відомо, що через деякий час картку клієнтки розблокували, але потім стали надходити дивні дзвінки від працівників ПриватБанку. А історія закінчилася новим блокуванням особового рахунку.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Фахівці служби техпідтримки ПриватБанку у відповідь на відгук клієнтки повідомили про причини і про те, що необхідно робити в таких випадках.
Нагадуємо, зловмисники отримали доступ до системи Приват24 державного ПриватБанку, зламавши систему мобільного оператора “Мій Київстар”. Аферисти таким чином перевели з рахунку клієнта 2500 гривень.
Раніше банк анонсував запуск оновленої версії мобільного банкінгу Приват24 вже до кінця літа 2019 року.
Також стало відомо, що з 10 травня по 10 серпня 2019 року українські заробітчани і туристи можуть переказувати кошти на картку ПриватБанку без комісій. Переказати гроші можна через сайт PayUkraine, або через мобільний додаток сервісу. Нові клієнти, які раніше не переводили кошти через сервіс, можуть скористатися промокодом PayUkraine. Крім того, серед нових клієнтів, які здійснять переклад до кінця акції, буде розігруватися смартфон Huawei і багато інших подарунків.