”Київстар” програв суд через скаргу абонента на мелодію замість гудків

1902
"Київстар" програв суд через скаргу абонента на мелодію замість гудків - today.ua

“Київстар” програв суд Національній комісії з питань регулювання зв’язку та інформатизації, вимагаючи від НКРЗІ анулювати припис, винесений регулятором за підсумками позапланової перевірки через скаргу абонента на встановлення мелодії замість гудків при зміні тарифного плану. Про це йдеться в рішенні Шостого Апеляційного адміністративного суду.

Регулятор зажадав у оператора усунути порушення законодавства про телекомунікації, однак у Київстар заявили, що не вважають це порушенням, оскільки послуга надається безкоштовно.

У лютому 2017 року на Урядову гарячу лінію звернувся громадянин Гавел Ю.П. зі скаргою на оператора, який заявив, що оператор мобільного зв’язку Київстар нав’язує послуги без згоди користувачів.

НКРЗІ з’ясувала, що Гавел не є зареєстрованим абонентом, з 2015 року обслуговуючись на умовах передплаченого зв’язку тарифного плану “Київстар Дзвінки”, а з лютого 2017 р. абонента перевели на тарифний план “Київстар Розмови”, в якому йому підключили послугу “Ді-Джингл”, автоматично включену в даний тарифний пакет.

Київстар зазначає, що зазначена послуга не тарифікується протягом 32 днів і самостійно відключається, якщо абонент вирішить її не продовжувати.

НКРЗІ вважає, що при наданні безкоштовної послуги оператор повинен керуватися тими ж вимогами, які встановлені для платних контент-послуг, тобто повідомляти абонентам про вартість, тривалість та інші наявні параметри сервісу.

У своєму рішенні Шостий Апеляційний адмінсуд підтримав НКРЗІ, винісши вердикт, що тарифні плани для абонентів prepaid-послуг повинні застосовуватися на умовах, однакових для всіх абонентів.

Нагадаємо, раніше оператор Kyivstar пояснив, чому зникають гроші з мобільних телефонів його абонентів.

У той же час, Київстар втрачає своїх абонентів, база користувачів вже знизилася на 0,5%.

загрузка...