Клієнти ПриватБанку скаржаться на погане обслуговування

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк заблокував картку клієнта при спробі оплатити путівку на відпочинок через мобільний додаток Приват24. Працівники служби підтримки, у відповідь на скаргу, запропонували клієнту зняти готівку в банкоматі (з комісією 4%) та оплатити послугу через термінал, так як провести транзакцію через інтернет по невідомим причинам неможливо. Обурена клієнтка ПриватБанку залишила відгук на сайті Мінфіну, де докладно розповіла про інцидент.

Клієнти ПриватБанку скаржаться на погане обслуговування - today.ua

Клієнти ПриватБанку скаржаться на погане обслуговування

Жінка розповіла, що їй так і не пояснили, чому не можна оплатити послугу через інтернет. Таку поведінку співробітників банку вона вважає некомпетентною.

У відповіді на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанку пообіцяв детально розглянути отриману скаргу та попросив вибачення за створені незручності.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Клієнти ПриватБанку скаржаться на погане обслуговування

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадуємо, ПриватБанк звинуватили в нав'язуванні послуг клієнтам. Зокрема, клієнту одного з відділень фінустанови намагалися продати страховку при оформленні картки для виплат.

Раніше повідомлялося, що ПриватБанк відключив мобільний номер клієнта, який хотів здійснити платіж через додаток Приват24.

Головне