Абоненти “Київстар“ масово скаржаться на блокування номерів

Автор: Лобанова Єлизавета

Абоненти "Київстар", одного з найбільших мобільних операторів, масово почали скаржитися на блокування sim-карт. Засмучені користувачі звертаються до служби підтримки Kyivstar, проте єдина причина, яку їм називають: "Ваш номер заблокований згідно з чинним законодавством". Для того, щоб розблокувати свій номер, необхідно з'явитися у сервісний центр "Київстар" з паспортом. Більш детальної інформації абонентам ніхто не надає.

Абоненти “Київстар“ масово скаржаться на блокування номерів - today.ua

Абоненти “Київстар“ масово скаржаться на блокування номерів

Абоненти “Київстар“ масово скаржаться на блокування номерів

Абоненти “Київстар“ масово скаржаться на блокування номерів

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

За словами мобільного оператора Київстар, таким чином вони борються за якість і доступність зв'язку для всіх абонентів, а також для захисту клієнтів бізнесу від шахраїв.

Серед причин, за якими послуги можуть бути припинені або заблоковані:

  • використання мобільних терміналів для порушення маршрутизації трафіку;
  • використання sim-карти в комерційних цілях для надання послуг зв'язку третім особам;
  • розсилка спаму;
  • використання обладнання, яке не зареєстроване в Україні.

Дуже часто мобільні оператори блокують номери заради запобігання рефайлу – різноманітних порушень правил обслуговування міжнародного голосового трафіку. Щоб не платити передбачені цими правилами ставки вхідних дзвінків, або відправляти дзвінки за кордон за мінімальною вартістю, шахраї використовують номера мобільного зв'язку. В результаті український абонент в роумінгу може отримати вхідний дзвінок від українського абонента, який буде відображатися як місцевий, тобто не "+ 380 …", а, наприклад, "+ 154 …".

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, "Київстар" запустив новий компонент сервісу "Віртуальна мобільна АТС", який дозволяє інтегрувати мобільні і фіксовані телефони в складні бізнес-процеси компаній.

Раніше "Київстар" провів свою першу зустріч Kyivstar Business Hub, яка відбулася в Києві у формі відкритого діалогу. У ній взяли участь понад 160 представників бізнесу. У компанії зазначили, що захід було присвячено темі “Е-перспектива: електронний документообіг для бізнесу”.

Головне