Через збій у роботі терміналів ПриватБанк не зміг успішно провести транзакції клієнтів. Про це йдеться у скарзі, яка була опублікована у розділім "відгуки" на порталі Мінфіну. У банку підтвердили, що в роботі системи ПриватБанку стався збій. Спостерігалися проблеми з роботою терміналів, банкоматів та сервісу Приват24.
За словами клієнтки Маргарити, вона через термінал ПиватБанку проводила платіж на 3400 гривень, але в якийсь момент відключили світло і транзакція зірвалася.
«Проводила оплату в терміналі самообслуговування ТЅ204467 в сумі 3400 грн, активацію проводила своєю карткою, вимкнули світло і платіж не пройшов успішно!! Подзвонила на 3700, залишила заявку на повернення грошей, у підсумку повернули тільки 3200грн. На карту, яку я перекладала, а 200 грн так і не повернули. Не зі своєї вини я втратила 200 грн. Повторну заявку на повернення 200 грн. прийняли, але гроші так і не повернули! 2 липня переказувала в терміналі ТЅ203170, сума платежу 2400 грн., активацію робила своєю карткою і як зазвичай операція не пройшла успішно... Заявку прийняли, дівчина оператор сказала, що бачить помилковий платіж на суму 2400грн, але знову повернули тільки 1900 грн», — підкреслила вона.
Інша клієнтка також зазначила, що через збій в роботі терміналів вона втратила 700 гривень.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Раніше ПриватБанк вляпався у черговий гучний скандал. Незадоволений клієнт повідомив, що Приват24 ввів комісію за переказ грошей з картки без попереджень.
Нагадаємо, ПриватБанк звернувся до українців із закликом не брати участі ні в яких конкурсах, які нібито проводяться від імені банку.