Lifecell, найбільший мобільний оператор в Україні, намагається цілодобово перебувати на зв'язку зі своїми клієнтами на випадок виникнення у них термінових питань щодо якості зв'язку. Проконсультувавшись зі співробітником компанії, ви зможете отримати інформацію про стан рахунку за вказаним номером і діючим тарифом; дізнатися, чому не працює інтернет; змінити тарифний план, тощо.
Обговорити будь-яку проблему абоненти Lifecell можуть безпосередньо за номером 5433. Цей номер доступний тільки для абонентів мережі. Зателефонувавши на автовідповідач, в голосовому меню потрібно перейти у головний розділ, натиснувши * або цифру "2". Далі обираєте цифру "5" і переходите до "операцій з сім картою, питань, що стосуються покриття та допомоги служби технічної підтримки". Якщо вас цікавить якийсь інший тип питань, тоді потрібно вибрати іншу цифру у відповідності з вашим запитом.
Щоб поспілкуватися не з роботом, а з живою людиною, потрібно вибрати в головному меню цифру "3" і прослухати інформацію про відключення рекламних СМС. В кінці блоку натисніть "0" і система підключить вас до співробітника компаніх. Але не розраховуйте, що оператор колл-центру відповість вам одразу. Все залежить від того, скільки людей на даний момент знаходяться на лінії. Краще за все дзвонити оператору Lifecell посеред робочого дня, тому що у вечірній прайм-тайм гаряча лінія сильно завантажена.
Ще один спосіб зв'язатися з мобільним оператором - через голосове меню. Тоді вам не доведеться півгодини висіти на лінії, очікуючи з'єднання. Як правило, і нервів витрачається менше, ніж на дзвінок співробітникові.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У разі відсутності поруч мобільного телефону додзвонитися в компанію можна за стаціонарним номером, набравши 0 800 20 5433. Дзвінки на цей номер по Україні безкоштовні. З мобільних номерів інших операторів на Lifecell варто телефонувати за телефонами: 380635433111 або 380442336 363. Вартість дзвінка залежить від умов вашого тарифного плану.
Lifecell також має власний інтернет-чат на сайті, де можна поспілкуватися з оператором в режимі реального часу. Для отримання цілодобової підтримки, натисніть кнопку On-line в правому нижньому кутку, заповніть дані, які просить система, і вирішуйте всі ваші запитання.
Раніше повідомлялося, що Lifecell запустив економний тарифний план "Залізна двадцятка" всього за 20 гривень на місяць.