Установка ГБО на авто з США: про що потрібно знати

Установка ГБО на авто з США: про що потрібно знати - today.ua
Loading...

Автомобілів, завезених з Америки, в Україні на сьогоднішній день купують більше, ніж нових з автосалону. У зв’язку з цим у їх власників часто виникає питання про можливість встановлення ГБО (газобалонне обладнання) на придбане авто із США.

Основна проблема газифікації автомобілів із США – підбір обладнання для моторів безпосереднього вприскування – в Україні вже вирішена.

При цьому на можливість встановлення ГБО (і складність самої процедури) впливає в першу чергу модель двигуна, і на щастя, абсолютна більшість силових агрегатів у провідних автовиробників однакові як для Європи, так і для Америки.

Тому найчастіше ніяких особливих рішень при установці ГБО на “американців” не потрібно. Прибулі з-за океану автомобілі українці комплектують стандартними газовими компонентами, підібраними відповідно з робочим об’ємом, кількістю циліндрів і особливостями системи живлення.

Але деякі особливості при оснащенні “американців” газопаливною системою все ж є. Так, коли почалися масові звернення новоспечених власників заокеанських авто, на спеціалізованих СТО зіткнулися з необхідністю перевести на газ двигуни з безпосереднім уприскуванням палива. Мотори типу TSI, FSI, TFSI, GDi, SkyActiv, DIG, EcoBoost самі по собі добре відомі в Україні, але раніше українські власники не практикували встановлення на них газобалонного обладнання.

Проблема для установників в тому, що так зване “пряме впорскування” потребує індивідуальної для кожної моделі двигуна прошивки блоку управління. Тому що на таких моторах газовикам доводиться узгоджувати одночасну роботу бензинової і газової форсунок в кожному циліндрі: у той час як газ подається у впускний колектор, в циліндр через штатну форсунку подається деяка кількість бензину. Тому, використання газу на моторах безпосереднього вприскування не дає тієї економії, як у агрегатів з розподіленим уприскуванням. Адже 15 – 30% паливної суміші становить бензин.

Укомплектувати звичайний (з розподіленим уприскуванням) чотирициліндровий двигун системою ГБО IV покоління обходиться сьогодні близько 350 євро (польське Optima), і майстри укладаються за день. Перевести на газ двигуни з прямим уприскуванням буде дорожче, наприклад, польський комплект Alex для такого мотора обійдеться близько 800 євро, а голландський Prins – 1600. На встановлення такого обладнання може знадобитися кілька днів.

Раніше повідомлялося, що в листопаді в Україні збільшилася кількість постачальників автогазу, що стало приємною новиною для власників авто з ГБО.

“Я набрала вагу”: Надя Дорофєєва розповіла про свої комплекси із-за зайвих кілограммів
Надя Дорофєєва розповіла про те, що сильно комплексувала в дитинстві. Співачка була дуже худою і замість того, щоб полюбити себе такою, постійно мріяла про те,...
Схуднення без дієт: Розенко розповів, як скинув 30 кг
Павло Розенко, колишній віце-прем’єр-міністр України, розповів, на що йому довелося піти, щоб скинути 30 кг. Розенко зізнався, що почав боротися із зайвою вагою ще до...
Vodafone розповів, як самостійно керувати послугами за своїм номером
Vodafone пропонує своїм абонентам сучасний сервіс USSD (Unstructured Supplementary Services Data), який дає можливість самостійно дізнатися більше корисної інформації і управляти різними послугами на своєму...
Залишилось три тижні: шокуючі подробиці про стан Анастасії Заворотнюк
Анастасія Заворотнюк досі перебуває на лікуванні в клініці. Тільки вчора стало відомо, що вона перенесла важку операцію і проходить тривалий курс генної терапії. За словами...