Установка ГБО на авто з США: про що потрібно знати

Установка ГБО на авто з США: про що потрібно знати - today.ua

Автомобілів, завезених з Америки, в Україні на сьогоднішній день купують більше, ніж нових з автосалону. У зв’язку з цим у їх власників часто виникає питання про можливість встановлення ГБО (газобалонне обладнання) на придбане авто із США.

Основна проблема газифікації автомобілів із США – підбір обладнання для моторів безпосереднього вприскування – в Україні вже вирішена.

При цьому на можливість встановлення ГБО (і складність самої процедури) впливає в першу чергу модель двигуна, і на щастя, абсолютна більшість силових агрегатів у провідних автовиробників однакові як для Європи, так і для Америки.

Тому найчастіше ніяких особливих рішень при установці ГБО на “американців” не потрібно. Прибулі з-за океану автомобілі українці комплектують стандартними газовими компонентами, підібраними відповідно з робочим об’ємом, кількістю циліндрів і особливостями системи живлення.

Але деякі особливості при оснащенні “американців” газопаливною системою все ж є. Так, коли почалися масові звернення новоспечених власників заокеанських авто, на спеціалізованих СТО зіткнулися з необхідністю перевести на газ двигуни з безпосереднім уприскуванням палива. Мотори типу TSI, FSI, TFSI, GDi, SkyActiv, DIG, EcoBoost самі по собі добре відомі в Україні, але раніше українські власники не практикували встановлення на них газобалонного обладнання.

Проблема для установників в тому, що так зване “пряме впорскування” потребує індивідуальної для кожної моделі двигуна прошивки блоку управління. Тому що на таких моторах газовикам доводиться узгоджувати одночасну роботу бензинової і газової форсунок в кожному циліндрі: у той час як газ подається у впускний колектор, в циліндр через штатну форсунку подається деяка кількість бензину. Тому, використання газу на моторах безпосереднього вприскування не дає тієї економії, як у агрегатів з розподіленим уприскуванням. Адже 15 – 30% паливної суміші становить бензин.

Укомплектувати звичайний (з розподіленим уприскуванням) чотирициліндровий двигун системою ГБО IV покоління обходиться сьогодні близько 350 євро (польське Optima), і майстри укладаються за день. Перевести на газ двигуни з прямим уприскуванням буде дорожче, наприклад, польський комплект Alex для такого мотора обійдеться близько 800 євро, а голландський Prins – 1600. На встановлення такого обладнання може знадобитися кілька днів.

Раніше повідомлялося, що в листопаді в Україні збільшилася кількість постачальників автогазу, що стало приємною новиною для власників авто з ГБО.

Гороскоп на 3 червня для всіх знаків Зодіаку: Павло Глоба передбачив для Овнів удачу в кар’єрі, а для Дів цікаву зустріч
Гороскоп на середу, 3 червня 2020 року, обіцяє легкий і приємний день для всіх знаків Зодіаку. Астролог радить у цей день дотримуватися намічених планів і...
Україна переходить на електронні квитки у громадському транспорті: що треба знати
В одному з міст України введуть використання електронних квитків у громадському транспорті. Як виглядатиме новинка, де її можна придбати, і коли нововведення запровадять по всій...
Карантин в Україні готові продовжити: Віктор Ляшко виступив з важливою заявою
Головний санітарний лікар України Віктор Ляшко в ефірі одного з телеканалів розповів, чому влада готова до можливого продовження карантину і скільки можуть тривати протиепідемічні заходи....
Близький друг президента зі студії “Квартал 95” Кошовий розповів про політичні амбіції
Актор студії “Квартал 95” Євген Кошовий відверто поділився своїми планами на політичну кар’єру. Близький друг президента Володимира Зеленського розповів про це телеведучій Маші Єфросиніній під...
Найсильніші магнітні бурі в червні: коли і як варто поберегтися
Магнітні бурі у червні припадають на найближчі вихідні, якраз після Трійці. Очікується, що 8 червня буде буря середньої інтенсивності, а 9 числа очікується більш серйозний...