"Укрзалізниця" має намір найближчим часом провести масштабне підвищення цін на свої послуги, щоб полагодити стрілки. На сайті Міністерства інфраструктури оприлюднений проект наказу, який підвищить вантажні залізничні коефіцієнти на 14,2%. Чиновники стверджують, що без цієї індексації, "Укрзалізницю" очікують збитки і деградація інфраструктури.
У міністерстві вважають, що індексація тарифів дозволить "Укрзалізниці" заробити в 2019 році додатково 6,3 млрд грн, які будуть спрямовані на екстрене латання транспортної інфраструктури, а саме: реконструкцію 260 км залізної дороги; 110 комплектів стрілочних переводів; модернізацію 78 локомотивів; капітальний ремонт 13 локомотивів; капремонт 146,8 км залізної дороги; модернізацію контактної мережі, тягових підстанцій, об'єктів сигналізації, централізації, блокування та т. д.
Експерти підкреслюють, що підвищення тарифів дійсно назріло, проте заявленої суми надприбутків явно не вистачить на усунення навіть найбільш нагальних транспортних проблем.
Консультант Центру транспортних стратегій Андрій Ісаєв вважає, що "така практика підвищення тарифів є, хоча вона і має нерегулярний характер. Зазвичай "Укрзалізниця" подає свої пропозиції про підняття тарифів, а бізнес противиться... Зараз зійшлися на тому, щоб підвищувати на рівень індексу інфляції промвиробників . "Укрзалізниця", звичайно, потребує грошей. У 2018 році, наприклад, дійсно був сильний дефіцит локомотивів в зв'язку з їх зношеністю. Але я не впевнений, що цих надходжень вистачить на вирішення всіх потреб. Але деякі питання будуть вирішені".
Популярні зараз
Померла актриса Тері Гарр, відома ролями у серіалі “Друзі“ та фільмі “Тутсі“
Олена Зеленська розповіла про знайомство та початок відносин з майбутнім президентом України
У Польщі виник дефіцит працівників: названо вакансії та зарплати для українських біженців
"Укрзалізниця" є учасником Європейської Бізнес Асоціації. Ми розуміємо, що підняття тарифів на вантажні ж/д перевезення - питання об'єктивне і неминуче, але ми не бачимо якісної боротьби з корупцією всередині системи... Локомотивів дійсно не вистачає. Тоді чому б не впустити приватну тягу, що вже не раз пропонували? У відповідь на зростання тарифів бізнесу доведеться або підвищувати ціни на свою продукцію, або втрачати прибуток", - вважає виконавчий директор Європейської Бізнес Асоціації Анна Дерев'янко.
Як повідомлялося, за підсумками 2018 року, найприбутковішим напрямком в закордонному сполученні на "Укрзалізниці" став "Київ – Москва". Раніше "Укрзалізниця" відновила можливість повертати квитки через сайт і мобільний додаток.