Уляна Супрун розповіла, як правильно скаржитися на лікарів

Автор: Міхєєнко Наталія

Виконуюча обов'язки міністра охорони здоров'я Уляна Супрун розповіла українцям, як правильно скаржитися на лікарів за шкоду здоров'ю. На своїй сторінці у "Фейсбуці" Уляна Супрун опублікувала алгоритм дій для пацієнтів, які опинилися в ситуації, коли їх здоров'ю або здоров'ю близької людини заподіяно шкоду.

Уляна Супрун розповіла, як правильно скаржитися на лікарів - today.ua

Уляна Супрун розповіла, як правильно скаржитися на лікарів

За словами Уляни Супрун, кожен пацієнт має право оскаржити неправомірне рішення і отримати компенсацію, якщо заподіяно шкоду здоров'ю. Відповідачем виступатиме роботодавець — заклад охорони здоров'я або лікар-ФОП.

Оптимальний варіант, на думку Уляни Супрун, — це письмове звернення.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

«Якщо принесете особисто заяву, попросіть зареєструвати її, а якщо відправляєте поштою, то рекомендованим листом або з повідомленням про вручення. Якщо звернення надсилається електронною поштою, то треба вказувати адресу електронної пошти, на яку має прийти відповідь — це вимога Закону України "Про звернення громадян", - написала Супрун у "Фейсбуці".

В заяві необхідно вказати: прізвище, ім'я, по батькові повністю; місце проживання; суть скарги; якщо ви хочете бути присутнім при розгляді звернення, потрібно це вказати; підпис і дату. З письмовою скаргою можна звернутися до головного лікаря медустанови. Якщо не вдалося вирішити ситуацію, телефонуйте на гарячу лінію уряду по телефону 15-45.

"Ще один спосіб захисту — звернення в Інспекцію з питань захисту прав споживачів... Це завжди безкоштовно. Якщо на одному з етапів не вдалося вирішити ситуацію, пацієнт має право звернутися до суду. За безкоштовною правовою допомогою можна звернутися в Центри з надання безоплатної правової допомоги", — підказала Супрун.

Уляна Супрун нагадує, що всі заяви розглядаються у відповідності з термінами, встановленими Законом України «Про звернення громадян»:

- до 15 днів — звернення, які не потребують додаткового вивчення;

- до 30 днів — звернення, які не потребують додаткового вивчення;

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

- до 45 днів — звернення, вивчити обставини яких неможливо в 30-денний термін. В цьому випадку людина повинна обов'язково про це знати.

Нагадаємо, Міністерство охорони здоров’я ініціює введення кримінальної відповідальності за продаж ліків без рецепта.

Головне