Українці продовжують скаржитися на якість послуг мобільного оператора Київстар. Вже сотні людей не дорахувалися своїх кровних на рахунку, а оператор Kyivstar взагалі не реагує на скарги. Абонент поділився своєю проблемою, залишивши гнівний відгук, розкритикувавши якість обслуговування Київстар. Він розповів, що мобільний оператор обнулив її рахунок відразу ж після скарги, позбавивши можливості зробити дзвінок в екстреній ситуації.
"Київстар, досить знущатися над людьми. Залиште людям шанс вижити в критичній ситуації. Що ви робите? Обнуляючи рахунку, ви позбавляєте людей шансу вижити... Невже у цій компанії працюють тільки вбивці і злодії? Сил немає терпіти це знущання", - розповів клієнт Київстару.
У компанії на скаргу поки не відреагували.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Також знайшлося багато інших коментаторів, які вкрай незадоволені якістю послуг мобільного оператора Київстар: «Зв'язок жахливий, інтернет майже не працює», «Підключив швидкісний інтернет від Київстар? Хочеш, щоб усе літало?! А тепер сам, любий, сам», «У Черкасах цілий місяць район сидів без мобільного зв'язку. На скарги оператор пропонував, щоб побільше людей скаржилося, тоді швидше відреагують».
Нагадаємо, 1 жовтня 2019 року Київстар запустив нову лінійку тарифних планів для користувачів фіксованого доступу до всесвітньої мережі “Домашній інтернет”, а також для тих, хто підключився до декількох послуг (мобільний зв'язок, фіксований інтернет, телебачення) в комплексних пакетах “Київстар Всі разом”. Вартість нових тарифів - від 75 до 300 гривень.