З січня 2020 року в Україні підвищився контроль за якістю встановленого на авто ГБО. Голова асоціації АБЕТ Дмитро Гончарук вважає, що почався перехід тіньового ринку ГБО в законний.
Раніше відповідальність за встановлення газобалонного обладнання несла тільки та організація, яка проводила роботи і після цього видавала сертифікат. Тепер ж відповідальність, у тому числі фінансова, лягла і на орган сертифікації.
Якщо автомобіль загорівся з-за несправності ГБО, поліція з'ясовує, хто встановлював обладнання, хто проводив випробування і видавав сертифікат.
Якщо орган видав сертифікат відповідності на несправне ГБО, він втратить значну грошову суму. Крім того, у нього можуть анулювати атестат акредитації на право займатися сертифікацією.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Так як зараз безпеку ГБО почав перевіряти незалежний орган, то це значно знижує ризик виїзду на дороги машин з нелегальним обладнанням або з вичерпаним терміном експлуатації.
Дмитро Гончарук відзначає, що зміни в реєстрації автомобілів з ГБО призвели до того, що цей процес тепер займає менше часу, ніж раніше. Тепер техпаспорт в Сервісному Центрі МВС видають за півгодини або навіть швидше.
Правда, якщо раніше українці за реєстрацію автомобіля з ГБО платили всього 500-600 грн, то тепер – близько 2500-3000 грн. Зростання цін призвело до того, що в січні 2020 року в нашій країні було переоформлено автомобілів після установки ГБО в 10 разів менше, ніж за аналогічний місяць 2019 року.