За даними «УкрАвтопрому», в Україні з січня по квітень 2020 року зареєстрували тільки 342 нових легкових автомобілів з ГБО. Це на 75% менше, ніж за аналогічний період 2019 року.
Частка машин з газоболонним обладнанням на первинному українському автомобільному ринку зараз становить лише 1,4%. А ще недавно вона була помітно більше – 5%.
Чим пояснюється таке різке зниження інтересу до найбільш економічних авто? Справа в тому, що з 1 січня 2020 року в Україні помітно збільшилася вартість реєстрації авто з ГБО. Якщо в 2019 році ця послуга коштувала близько 500-600 грн, то зараз – близько 3000 грн.
До речі, нещодавно українські правоохоронці почали досудову перевірку за фактом нової схеми сертифікації ГБО. Є підозра, що це корупційна схема, яку придумали чиновники Міністерства інфраструктури.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Крім того, на спад продажів нових машин с ГБО, звичайно, вплинув і карантин.
В Україні зараз середня ціна автогазу на заправках становить 8,35 грн за літр. Мережі, які працюють в економ-сегменті, пропонують таке паливо для машин за 7,35-7,50 грн за літр.