Чому в “пробці“ АКПП автомобіля потрібно переводити в режим “спорт“

Автор: Максимов Віталій

У дорожніх пробках не тільки водії втрачають нервові клітини, але і через рваний рух скорочується ресурс автоматичної коробки передач. Однак, якщо правильно користуватися режимами роботи АКП, то підвищеного зносу можна уникнути.

Чому в “пробці“ АКПП автомобіля потрібно переводити в режим “спорт“ - today.ua

У дорожному потоці сучасних мегаполісів "автомат" заради економії пального постійно перемикається між 1-ю і 2-3-ми передачами і назад. Тобто постійно відбуваються вмикання фрикціона і зайві цикли роботи керуючих клапанів гідросистеми. В результаті підвищений знос.

Досвідчені водії рекомендують в "пробці" переводити АКП автомобіля в спортивний режим («S»). У цьому випадку трансмісія буде перемикатися з 1-ї на 2-у передачу, наприклад, коли движок розкрутиться до 2000-2500 об/хв. До цього моменту прийде час зупинятися перед переднім авто. Таким чином зберігається ресурс вузлів трансмісії, так як не доводиться робити зайвий цикл перемикання «автомата» з 1-ї на 2-у і знову на 1-у.

Чому в “пробці“ АКПП автомобіля потрібно переводити в режим “спорт“

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

Але потрібно врахувати, що в даному випадку ваш «залізний кінь» буде споживати більше палива, ніж зазвичай. Але це все одно краще, ніж платити великі гроші за ремонт «автомата».

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Слід зазначити, що спортивний режим АКП досвідчені водії використовують і в деяких інших випадках. Наприклад, його включають при спуску з гори, щоб ефективніше гальмувати двигуном.

Раніше повідомлялося, які функції в авто виконує аварійний вимикач подачі палива.

Головне