В Україні з 29 липня 2023 року ввели адміністративну відповідальність за порушення у процесі складання теоретичного та практичного іспитів на отримання посвідчення водія. Прес-служба Головного сервісного центру МВС розповіла, які дії екзаменаторами під час іспитів є протиправними.
Існує три порушення правил прийому теоретичного та практичного іспитів на отримання посвідчення водія, за які притягують до адміністративної відповідальності за статтею 127 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Перше порушення відноситься до теоретичного іспиту. Йдеться про випадки, коли екзаменатор не зупиняє теоретичний іспит, якщо, наприклад, кандидат у водії списував чи хтось йому підказував.
Інші два правопорушення відносяться до практичного іспиту. До адміністративної відповідальності екзаменатора притягнуть, якщо він під час іспиту не врахував помилку кандидата у водії, яка була зафіксована відеокамерою. Також екзаменатора притягнуть до адміністративної відповідальності, якщо він втрутився у процес керування авто замість кандидата. Наприклад, якщо він замість кандидата у водії загальмував чи перемкнув коробку передач.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
За такі правопорушення передбачено штраф. Він становить від 17000 до 34000 гривень. Слід зазначити, що вищезазначене стосується лише правопорушень, які не мають кримінальну складову. Якщо в діях співробітників територіальних сервісних центрів МВС під час теоретичного чи практичного іспитів є кримінальна складова, то тоді їх притягають до кримінальної відповідальності.
До речі, працівників автошкіл за порушення під час підготовки теж притягують до адміністративної відповідальності за ст. 127 КУпАП (якщо немає ознак кримінального правопорушення). Для них у цьому випадку штраф становить від 8500 до 13600 гривень.
Нагадаємо, з 1 червня 2023 року в Україні почали посилювати контроль за складанням теоретичного та практичного іспитів на отримання посвідчення водія. Це робиться для того, щоби знизити кількість ДТП на українських дорогах.
Зокрема, класи для теоретичного іспиту мають бути обладнані чотирма відеокамерами із звукозаписом. Це дозволить ліквідувати у класах так звані "мертві"зони. Ведеться спостереження за всією площею класу. Відеокамерами повинні бути оснащені всі автомобілі для практичного іспиту. Повинні контролюватись всі рухи рук та ніг кандидата у водії ц екзаменатора.
Раніше повідомлялося, що на Донеччині правоохоронці викрили незаконну схему продажу водійських посвідчень.