Існує кілька причин, чому двигуни сучасних автомобілів перегріваються влітку. Іноді водії навіть нічого не встигають зрозуміти, так швидко все відбувається.
1. Проблеми з водяним насосом
Водяний насос має різні проблеми. Наприклад, іноді крильчатка на валу починає прокручуватися, або ламаються пластмасові лопаті крильчатки. Якщо антифриз поганої якості, металеві лопаті може зруйнувати корозія.
2. Прослизає ремінь
У двигуна з ланцюговим приводом навіть слабкий натяг ременя швидко призводить до зупинки насоса і перегріву двигуна з усіма негативними наслідками. А про обрив ременя і говорити не треба.
3. Нещільно закрита пробка радіатора
Клапан, розташований у пробці радіатора або розширювального бачка, підтримує тиск у системі охолодження на рівні приблизно 1,6 бар. Якщо пробка радіатора (розширювального бачка) з якоїсь причини погано закрита, то влітку мотор швидко перегріється, схаменутися не встигнеш. Це ж станеться, якщо пробка радіатора з якоїсь причини раптом стала негерметичною.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
4. Занадто мало антифризу
Досвідчені водії ніколи не забувають проконтролювати рівень охолоджувальної рідини. Якщо він менший за норму, то це може призвести до проблем з двигуном. Звісно, добре, коли є відповідний датчик. Якщо його немає, доводиться перевіряти самостійно.
5. Низькоякісний бензин
Всі знають, які проблеми можуть бути, якщо заливати в бак автомобіля низькоякісний бензин або підроблений бензин. Якщо залити бензин з низьким октановим числом, то система управління силового агрегату, орієнтуючись на датчик детонації, виставить максимально пізнє запалювання. Паливна суміш догоряє при робочому ході у всьому обсязі циліндра. Через це стінки циліндрів швидше нагріваються. В результаті двигун перегрівається.
Звичайно, це далеко не всі причини, чому влітку перегрівається двигун автомобіля. Але на наш погляд вони трапляються частіше за інших. Мотори транспортних засобів у спеку можуть перегрітися, наприклад, якщо для захисту моторного відсіку встановлений знизу щит або сітка за решіткою радіатора (для захисту від камінців і комах). Щит та сітка, звичайно, допомагають. Але через них взагалі-то погіршується обдув двигуна.
Нагадаємо, раніше ми розповіли про те, чому двигуни сучасних автомобілів зношуються швидше, чим старі.