Турбомотор легше, економічніше і потужніше атмосферного двигуна, хоча ціни у них приблизно однакові. Але при цьому багато українців частіше купують автомобілі з атмосферником. Причина криється в стереотипах. Сьогодні ми розвіємо 5 міфів про турбомотори, в які досі вірять деякі автомобілісти.
Турбомотор - це звичайний двигун з турбіною
Перші турбомотори дійсно від звичайних силових агрегатів відрізнялися тільки наявністю турбіни. Але сучасні турбодвигуни не такі. Від стандартних моторів вони відрізняються, наприклад, посиленими поршнями, шатунами, посиленою системою охолодження, а в багатьох випадках і іншим колінчастим валом. Але це далеко не всі зміни моторів, на які встановлюють наддув.
У турбомотора є «турбояма»
У сучасних турбодвигунів немає ефекту під назвою «турбояма». У них інерція сильно знижена в зв'язку з зменшенням діаметра роторів турбіни. А ось у перших двигунів з наддувом дійсно спостерігалося погіршення розгінної характеристики.
Турбомотор споживає занадто багато палива
Насправді турбодвигун витрачає приблизно на 20-40% палива менше, ніж аналогічний атмосферник. Але при агресивній манері водіння, коли тиснеш до упору на педаль газу, паливо дійсно витрачається більше.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Турбомотры завжди потужні й з високими оборотами
Автовиробники вже давно оснащують свої машини невеликими двигунами з турбонаддувом потужністю 64-100 к.с. Для турбодизельних двигунів великі обороти нехарактерні. У сучасного дизеля з турбонаддувом обороти коленвала не бувають більше 4800 в хвилину.
Турбомотору потрібно високооктанове паливо
Це не завжди так. Китайська компанія Geely, наприклад, адаптувала свій новий турбодвигун з безпосереднім уприскуванням палива під 92-й бензин. Є й інші приклади. Але, звичайно, виробники преміальних автомобілів рекомендують заправлятися високооктановим паливом.