ПриватБанк відреагував на скаргу клієнта Приват24 на сайті Мінфіну про те, що банк не хоче підвищувати кредитний ліміт. Фінансова установа звернула увагу українців на те, що розмір кредитного ліміту встановлюється індивідуально для кожного клієнта.
"Достроково закрив кредит за оплату частинами... Після цього ПриватБанк закрив можливість користуватися цією послугою. Кредитний рейтинг в порядку, прострочень не допускав. Як це виправити? Тепер навіть кредитний ліміт не хочуть підвищувати", - залишив свій гнівний відгук клієнт Приват24.
У Приватбанку пояснили, що при наданні чи зміні ліміту приймаються до уваги багато чинників, а саме: наявність довідки про доходи, закордонного паспорта, депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів банку.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
- продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо Універсальною карткою;
- можете надати документи, що підтверджують доходи.
Виконання цих простих рекомендацій значно збільшує шанси на отримання потрібного вам ліміту. Ми обов'язково надішлемо повідомлення про зміну ліміту", - відповіли співробітники ПриватБанку.
Нагадаємо, ПриватБанк звинуватив свого клієнта у відмиванні коштів та фінансуванні тероризму, заблокувавши всі його банківські рахунки, аргументуючи це неможливістю перевірити походження перерахованих ним коштів.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк наживається на пенсіонерах України, блокуючи їх картки для отримання пенсій.