ПриватБанк опинився у центрі скандалу через відмову обслуговувати рахунки одного зі своїх клієнтів. За його словами, ПриватБанк надіслав повідомлення у додаток Приват24, в якому посилаючись на статтю 64 Закону України «Про банки і банківську діяльність» звинуватив клієнта у порушенні вимог закону. Проте ніяких попереджень про можливість блокування рахунків клієнт раніше не отримував, а у службі підтримки ПриватБанку пояснити ситуацію йому не можуть. Своїм негативним досвідом клієнт поділився на сайті Мінфіну.
"Ніяких попереджень про можливість блокування рахунків я не отримував ні по яких каналах інформування банку. Запитів про надання уточнюючих чи підтверджуючих документів я також не отримував. Зранку користувався як зазвичай, проводив звичайні платежі поповнення рахунку інтернет і телефону все було ок і тут бах трах все заблоковано. Підтримка через чат не може пояснити нічого і надає те саме посилання з переліком страшних гріхів. На моє питання який саме пункт я порушив і коли порушив відповіді не дають", - повідомив клієнт ПриватБанку.
У відповідь на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанк повідомив про те, що розгляне цей випадок і розбереться в ситуації, що склалася.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Нагадаємо, ПриватБанк звинуватив свого клієнта у недотриманні умов депозиту в мобільному додатку Приват24.
Раніше Верховний суд виніс рішення про те, що ПриватБанк не має права вимагати гроші за кредит зі свого клієнта, якщо той особисто не підписав з банком роздрукований кредитний договір. В іншому випадку, будь-яке вимагання коштів з боку фінустанови буде вважатися незаконним.