ПриватБанк відмовляє клієнтам у послугах: що відбувається

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк відмовив клієнтові у збільшенні кредитного ліміту по карті і тому клієнт вирішив розірвати співпрацю з банком. Це вже не перший випадок, коли фінустанова так ставиться до клієнтів, при цьому не називаючи їм вагомих причин для відмови. Своїм негативним досвідом один із постійних користувачів послуг ПриватБанку та Приват24 поділився на сайті Мінфіну в розділі "Відгуки".

ПриватБанк відмовляє клієнтам у послугах: що відбувається  - today.ua

"Нещодавно оформив картку Visa Signature. Мені було сказано, що мінімальний кредитний ліміт по карті 75000. Протягом двох місяців АКТИВНОГО КОРИСТУВАННЯ карткою, ліміт так і не збільшили. Також додатково надав Візи, користувався карткою за кордоном і послугою консьєрж сервіс. Все одно було відмовлено у збільшенні ліміту. З усього сказаного роблю висновок, що банк не дорожить співпрацею з постійними клієнтами і не йде до них назустріч. На сьогоднішній день я і моя сім'я розглядаємо варіанти переходу на обслуговування в інші банки", - описав ситуацію клієнт Приват24.

ПриватБанк відмовляє клієнтам у послугах: що відбувається

У службі підтримки ПриватБанку клієнту назвали причини, по яких йому могли відмовити у зміні кредитного ліміту.

Популярні зараз

Українські АЗС у вересні не підвищували цін на бензин та дизель, але різко подорожчав автогаз

Фінтех, який передбачає майбутнє: досвід Олени Добшинської

В Україні заговорили про зниження мобілізаційного віку

Мінюст назвав вартість утримання одного російського військовополоненого: вчетверо більше за мінімальну пенсію

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

"Ось деякі чинники, що впливають на розмір ліміту: кредитна історія в ПриватБанку і в зовнішньому бюро кредитних історій; розмір доходів клієнта; наявність депозитів, поточних рахунків, платежів, інших продуктів ПриватБанку; надання клієнтом довідки про заробітну плату, виписки із зарплатної картки іншого банку тощо; наявність закордонного паспорта, автомобіля", - роз'яснили клієнту у відповідь на його відгук.

Раніше повідомлялося, що у клієнтів ПриватБанку виникли проблеми з онлайн-оплатою товарів і послуг через Приват24. Банк знімає гроші з рахунку, однак до продавця гроші не доходять.