ПриватБанк розлютив VIP-клієнта поганим сервісом

Автор: Лобанова Єлизавета

ПриватБанк потрапив у черговий скандал через скаргу VIP-клієнта на поганий сервіс. Негативний відгук з'явився 17 лютого на сайті Мінфін.

ПриватБанк розлютив VIP-клієнта поганим сервісом - today.ua

Клієнт Олена Алядіна повідомила про те, що співробітники одного із відділень банку у Запоріжжі відмовилися обслуговувати її позачергово (власники карт Gold повинні обслуговуватися поза чергою), а коли жінка зателефонувала на "гарячу лінію", їй не лише не допомогли вирішити питання, але і повідомили, що на карті "мінус", хоча до цього там були гроші. Співробітник банку відповів, що не знає, як так вийшло. Після ситуації, що склалася, незадоволена жінка написала обурений відгук.

ПриватБанк розлютив VIP-клієнта поганим сервісом

Під цим відгуком фахівець служби підтримки Приватбанку запевнив, що дана ситуація буде вирішена у найближчий час.

Популярні зараз

Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників

Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal

Деякі українки отримають $1000 на розвиток бізнесу

Українські АЗС збільшили ціни на автогаз

ПриватБанк розлютив VIP-клієнта поганим сервісом

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Раніше ПриватБанк потрапив у скандал після відмови повернення грошових коштів клієнту через сервіс інтернет-банкінгу Приват24.

Today.ua повідомляв, що у разі помилкового переказу коштів не на той номер карти ПриватБанк гроші не повертає.

Головне