ПриватБанк звинуватили у наданні неправдивої інформації щодо користування картками Gold та правил нарахування на них кешбека. Справа в тому, що клієнт фінустанови не може отримати гроші з картки і навіть дізнатися свій баланс. У ПриватБанку йому запропонували самостійно порахувати суму коштів, підрахувавши усі операції. А отримати бонуси з карти (кешбек) він зможе лише через три місяці. Своїм досвідом незадоволений клієнт поділився на сайті Мінфіну.
"Кешбек насправді є (напевно). Але отримати його можливо лише через 3 місяці. І скільки його накопичено не знає напевно ніхто. Як відповів мені консультант з підтримки: можете самостійно його порахувати, підсумувавши всі операції. Його баланс не доступний. Знову розчарований роботою ПБ", - поділився клієнт в "Відгуках".
У контакт-центрі ПриватБанку клієнту відповіли, що розглядатимуть його скаргу в найкоротші терміни і спробую вирішити проблему з поверненням коштів.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
На сайті ПриватБанку є інформація про те, що за допомогою карти Gold клієнти банку можуть користуватися як власними коштами на картці, так і кредитними. Власники карти мають можливість використовувати безконтактні способи оплати Visa payWave і Mastercard Contactless, а також мають спеціальні знижки для учасників програми у додатку Приват24.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк використовує гроші клієнтів без їхньої згоди.