ПриватБанк звинувачують у користуванні клієнтськими коштами: у чому причина

ПриватБанк потрапив у черговий скандал. Клієнт фінустанови поскаржився на те, що під приводом технічного навантаження ПриватБанк вирішив скористатися його коштами. Свій негативний відгук незадоволений клієнт залишив на сайті Мінфіну.

ПриватБанк звинувачують у користуванні клієнтськими коштами: у чому причина - today.ua

"При купівлі товару на "Аліекспресс" ПриватБанк без підтвердження 3D-secure списав гроші з карти, але оплату не провел (підтвердили співробітники "Алі"), замовлення було скасовано. Але ПриватБанк гроші не карту не повернув. Несуть якусь маячню про резервування грошей на 11 днів", - поскаржився клієнт Приват24.

У відповідь на відгук представник ПриватБанку зазначив, що на деяких сайтах, якщо користувач ввів дані своєї картки, оплата може проходити без додаткового підтвердження.

"Дозвольте зазначити, что при проведенні оплати в інтернеті на сторонніх сайтах, на яких клієнтом були введені та збережені реквізити картки, оплата може проводитись без додаткового підтвердження. Кошти по платежу знаходяться в резерві, це означає, что вони не спісані, але тимчасово недоступні для користування. Дозвольте зазначити, что банк не може користуватись цими коштами, так як очікує запит від сайту на списання ціх грошів", - йдеться у відповіді на скаргу клієнта.

Також в ПриватБанку зазначили: якщо протягом 11 днів з моменту проведення операції від сайту не надходить запит на списання, ПриватБанк автоматично повертає кошти з резерву на доступний баланс картки.

"Нами може бути створена заявка на повернення коштів, якщо у Вас є підтвердження від сайту про те, що оплата ним не отримана та гроші в резерві не будуть запитані до списання", - додали в ПриватБанку.

ПриватБанк звинувачують у користуванні клієнтськими коштами: у чому причина

Нагадаємо, раніше ПриватБанк потрапив у новий скандал після того, як клієнт Приват24 відправив гроші з однієї картки на іншу, але отримати кошти так і не зміг.