ПриватБанк повідомив своїм клієнтам важливу інформацію щодо заходів безпеки при використанні сервісів банку, включаючи Приват24.
Українці дедалі частіше стають жертвами шахраїв і звинувачують банк у змові зі злочинцями. У службі підтримки ПриватБанку відзначили, що фінустанова не вчиняє протиправних дій щодо персональної та конфіденційної банківської інформації своїх клієнтів та просить їх бути пильними, надаючи свої персональні дані стороннім особам.
На сайті Мінфіну в розділі "Відгуки" з'явилася скарга клієнта, якому постійно телефонують невідомі. Після кожного поповнення рахунку йому починають дзвонити з різних номерів. За словами чоловіка, такі дзвінки свідчать про спробу викрасти фінансовий номер.
Спеціаліст служби техпідтримки ПриватБанк повідомив про те, що банк не здійснює дзвінки і не відправляє повідомлення, в яких просить клієнтів вказати номер банківської картки, термін її дії, PIN-код або CVV2-код картки, пароль в Приват24 і іншу персональну інформацію.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
"Будьте пильними, коли вам приходять SMS/дзвінки з невідомої адреси з проханням надіслати отриманий код або дивний набір команд — це шахрайство. Не розголошуйте зміст отриманих Вами SMS третім особам. Ознайомитися з простими правилами безпеки можна на сайті privatbank.ua/safeness/", - повідомили в ПриватБанку.
Нагадуємо, зловмисники отримали доступ до системи Приват24 державного ПриватБанку, зламавши систему мобільного оператора "Мій Київстар". Аферисти таким чином перевели з рахунку клієнта 2500 грн.
Раніше ПриватБанк анонсував запуск оновленої версії мобільного банкінгу Приват24 вже до кінця літа цього року.