ПриватБанк вже не вперше потрапляє у скандал зі списанням коштів з рахунків українців. Один з клієнтів фінустанови поскаржився на те, що хтось намагався здійснити платіж з його карти, але йому вдалося зберегти свої кошти. Зловмисники, які намагалися перевести гроші з картки клієнта на свій рахунок, якимось чином дізналися номер його картки та СVV-код, але без підтвердження оплати, яке прийшло у смс-повідомленні, скористатися його коштами зловмисники не змогли.
"Заблокував картку, гроші зберіг, але боюся повторення подібної ситуації в майбутньому. І ще — спілкування через чат з операторами: бесіда тривала півгодини, кожну відповідь доводилося чекати по 5-10 хвилин. Оперативненько так", - поділився клієнт банку.
Співробітники ПриватБанку відреагували на дану ситуацію, назвавши свої версії, звідки шахраї могли б отримати інформацію про клієнта. За однією з версій, особисту інформацію з даними карти можна дізнатися через камери відеоспостереження в магазинах і торгових центрах, від чого ніхто не застрахований.
Популярні зараз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
Клієнту пообіцяли розглянути його заявку і порадили відкрити віртуальну карту, яка дозволить здійснювати платежі через інтернет з меншим ризиком.
Ситуацій, коли банкомат не видає українцям всі гроші, або коли з рахунків списуються зайві кошти, стає все більше. Чат інтернет-підтримки ПриватБанку, а також номери "гарячих ліній" переповнен скаргами, на які співробітники банку не встигають реагувати.
Раніше повідомлялося, що клієнти ПриватБанку масово не можуть додзвонитися на "гарячу лінію" банку задля вирішення своїх питань.