ПриватБанк відмовився видати клієнту нову карту, бо таких не виявилося у відділенні банку. Клієнтка фінустанови звернулася до банку з проханням відкрити кредитний ліміт на 10 тисяч гривень, однак їй відкрили ліміт всього на 1 тисячу. Картку жінці також не повернули. Після того, що сталося, обурена клієнтка написала відгук на сайті Мінфіну.
"Моє обурення через те, що сама менеджер не інформувала, що вона буде намагатися відкрити кредитний ліміт на будь-яку суму, і може відкритися як на 100 грн і на 10 тис грн! Чому не інформувала, чому я повинна тепер їздити по місту Херсону і пробувати знайти банк Приват де є картки швидкого випуску?", - повідомила клієнтка ПриватБанку.
Клієнтка ПриватБанку обурена тим, що їй довелося їздити по відділеннях для зміни карти і вона збирається розірвати свої стосунки з банком.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
У службі підтримки жінці відповіли, що закрити стару карту можна через додаток Приват24, вибравши в меню "Мої рахунки" - "Управління карткою/рахунком". Щодо зміни послуги кредитного ліміту клієнтці відмовили.
Нагадаємо, ПриватБанк відмовив клієнтові у проханні розірвати депозит, при цьому знявши з його рахунку комісію.
Раніше повідомлялося, що ПриватБанк створює клієнтам прострочені платежі, знижуючи в односторонньому порядку кредитні ліміти.