ПриватБанк запустив новий сервіс

Автор: Міхєєнко Наталія

ПриватБанк спільно з компанією Ria Money Transfer запустили новий сервіс валютних переказів. Тепер клієнти ПриватБанку можуть отримувати грошові перекази RIA в євро (EUR) або доларах США (USD) безпосередньо на рахунок або картку — без візиту в банк або використання дистанційних каналів самообслуговування. Про це повідомили в прес-службі державного банку.

ПриватБанк запустив новий сервіс - today.ua

У ПриватБанку пояснили, що отримати валютний переказ RIA можна з будь-якої країни світу прямо на банківський рахунок або картку. Для цього потрібно при відправленні грошового переказу просто вказати номер рахунку або карти. Одержувач отримає повідомлення від ПриватБанку про надходження грошей.

Також стало відомо, що наразі немає жодних підстав для повернення ПриватБанку колишнім акціонерам. Зазначається, що Україна після націоналізації в ПриватБанк вклала понад 155 млрд грн.

“Особливу увагу (на зустрічі. – Авт.) акцентували на переговорному процесі з Міжнародним валютним фондом, реформуванні банківського сектора і поверненні коштів збанкрутілих банків. Прийнявши рішення про націоналізацію, держава вклала в ПриватБанк 155,3 млрд грн, що дозволило зберегти кошти українців. Ми вважаємо, що якими б не були рішення судів, немає ніяких підстав для повернення державного ПриватБанку колишнім акціонерам”, – йдеться в повідомленні пресслужби Офісу президента за підсумками зустрічі керівника ОП Андрія Богдана та його заступників Андрія Смирнова і Юлії Ковалів з послами G7.

Популярні зараз

У Верховній Раді визнали, що в Україні закінчились гроші для зарплат військовим: який вихід бачить влада

З'явився коментар щодо ймовірної депортації українських чоловіків із Чехії

Десна принесе забруднену воду до Києва 10 вересня: як намагаються запобігти ситуації

На планеті стрімко підвищується рівень Світового океану: в ООН говорять про затоплення значної частини суші

Підпишіться на Today.ua, щоб бути в курсі останніх новин:

Нагадаємо, ПриватБанк звинуватили в знятті грошей з картки клієнта без підтвердження її власника.

Раніше клієнт ПриватБанку поскаржився на те, що при переказі коштів через Western Union на його картку гроші чомусь не дійшли.