ПриватБанк відреагував на скаргу клієнтки про те, що банк наживається на громадянах України, блокуючи їх рахунки. Справа в тому, що клієнтка закрила фірму і хотіла зняти кошти з рахунків, однак ПриватБанк заморозив всі її гроші. Своїм досвідом вона поділилася на сайті Мінфіну, застерігаючи інших українців від співпраці з державним банком.
"У мене в Приватбанку був відкритий рахунок-ключ на фірму... Мої рахунки заблокували. Я звернулася в службу підтримки 3700, де мені повідомили, що рахунки заморозили. Для того, щоб перевести всі гроші, які є, потрібно написати заяву і надати активний рахунок на моє ім'я в іншому банку. Я так і зробила, але гроші не перевели... Мені передзвонив ПриватБанк і сказав, що ми вам на звичайний рахунок не можемо перевести гроші. Це гроші фірми... Я просто в шоці", - написала клієнтка ПриватБанку.
У відповідь на цей відгук, представник служби підтримки ПриватБанку повідомив про те, що банк робить все можливе, щоб у найкоротші терміни вирішити проблему.
Популярні зараз
Українські АЗС збільшили ціни на автогаз
Аналітики повідомили, як зміняться ціни на продукти харчування в Україні
У 2025 році 88% українських компаній планують збільшити зарплати працівникам
В українських вузах не скасовуватимуть бюджетну форму навчання
"Ваше питання вже розглядають фахівці. Ми прагнемо вирішити його в найкоротші терміни. Про результати вам відразу повідомлять. Дякую за розуміння", - відповіли у Приват24.
Раніше ПриватБанк підловили на неправомірних діях. Незадоволена клієнтка повідомила, що Приват24 затримує виплати.
Також клієнти ПриватБанку скаржаться на неможливість скасувати помилково виконану транзакцію.