ПриватБанк через низьку затребуваності закриває сервіс iPay, що дозволяє малому і середньому бізнесу приймати безконтактні платежі за банківськими картками за допомогою смартфонів. Про це повідомили в прес-службі ПриватБанку. Замість нього 28 червня 2019 року ПриватБанк запустить альтернативний сервіс під назвою miniPOS.
MiniPOS - це міні-термінали, які також працюють у зв'язці зі смартфонами і планшетами, вказується на сайті ПриватБанку. Оплати з його допомогою захищені PIN-кодом.
Новий сервіс ПриватБанку miniPOS працює по Bluetooth і приймає всі види карт: магнітні, чиповані та безконтактні.
У прес-службі ПриватБанку також повідомили, що з початку 2019 року ПриватБанк збільшив мережу POS-терміналів для прийому безготівкової і безконтактної оплати товарів і послуг до 180 тисяч - на 10%.
Популярні зараз
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
- Сучасні платіжні рішення ПриватБанку дозволяють запустити прийом безготівкових платежів за кілька хвилин і підходять як великим національним мережам, так і невеликим торговим точкам, - повідомив керівник напрямку обслуговування торгових підприємств Євген Васильцов. - Ми зробили доступною можливість приймати оплату традиційними платіжними картками ПриватБанку, безконтактними картами або смартфонами в будь-якій торговельній точці незалежно від розмірів і оборотів бізнесу. Сьогодні в мережі #cashless ПриватБанку близько 70% приймають платежі банківськими картами, безконтактними картами і смартфонами.
Раніше у ПриватБанку попереджали, що у разі помилкового подвійного списання коштів з карти процедура повернення грошей триватиме від 45 до 120 днів. У разі помилкового переказу коштів не на той номер карти, ПриватБанк гроші клієнтам не повертає. Також Today.ua повідомляли, що одним із пріоритетних завдань ПриватБанку на 2019 рік стане зниження ставок кредитування для підприємців.