"Київстар" потрапив в черговий скандал. Клієнти мобільного оператора почали масово скаржитися на списання коштів з номерів за т.зв. "розважальні" або "інформаційні" послуги, які за замовчуванням, підключаються клієнтам, які нічого не підозрюють. Досвідчені користувачі вже навчилися боротися з нав'язуваним оператором сервісом і повертати "вкрадені" гроші.
Одна з абоненток "Київстару" розповіла, що з кнопкового телефону її бабусі постійно зникали кошти за підключені сервіси "Розважальні послуги" та "Мобільна безпека".
Після того, як дані послуги були примусово відключені, жінка неодноразово зверталася до оператора за поверненням коштів, але отримувала відписки.
Тому вона зробила роздруківку витрат і листування з оператором, описала всю "епопею" від імені її бабусі і від свого імені, як представника, і відвезла папери в Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Популярні зараз
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Через деякий час на рахунок повернулося 580 грн, зазначила жінка, пояснивши "алгоритм" скарги в державний колегіальний орган на "свавілля" мобільного оператора Kyivstar.
Зазначимо, консультанти "Київстару" рекомендують для відключення послуг виконати наступні маніпуляції:
Меню SIM-карти -> Промо -> Налаштування -> Відключити сервіс
Нагадаємо, раніше оператор "Київстар" пояснив, чому зникають гроші з мобільних телефонів його абонентів.
У той же час, "Київстар" втрачає своїх абонентів і база користувачів вже знизилася на 0,5%.