Абоненти мобільного оператора Київстар скаржаться на те, що за послуги, які б мали бути безкоштовними, оператор списує кошти. Відповідні дописи з'явились на форумі Київстару.
Так, за словами одного з абонентів, після підключення тарифу "Безлім відео" та нарахування відповідних гігабайт, все одно списувались бонусні гігабайти інтернету.
"І тепер коли я дивлюся відео через офф. додаток, бонусні мб тарифікуються", - поскаржився абонент.
Крім того, за його словами, активність на YouTube продовжила тарифікуватись і після закінчення бонусних гігабайт.
Популярні зараз
В Україні критично низький рівень народжуваності, - Жолнович
У Мережі показали інтер'єр концепту позашляховика Kraz Chumak
Рада підтримала автоматизований арешт депозитів боржників
Раніше Бундесверу: Україна отримала німецькі армійські машини Caracal
Представники Київстару, в свою чергу, відповіли, що намагаються вирішити це питання.
"Любі друзі, користувачі сервісу "Відео на ходу", зараз у деяких абонентів передплаченого зв'язку з тарифом нової лінійки "Безлім Відео" та "Київстар Все разом. Смарт" відбувається тарифікація трафіку при використанні YouTube, який згідно з умовами цих тарифів не повинен списуватися з балансу. Авжеж, така ситуація приносить незручності, тому наші фахівці намагаються вирішити це питання якнайшвидше", - йдеться в повідомленні.
Нагадаємо, 1 жовтня Київстар запустив нову лінійку тарифних планів для користувачів фіксованого доступу до всесвітньої мережі “Домашній інтернет”, а також для тих, хто підключився до декількох послуг (мобільний зв’язок, фіксований інтернет, телебачення) в комплексних пакетах “Київстар Всі разом”. Вартість нових тарифів коливатиметься від 75 до 300 гривень.